Ajankohtaista


Kauppalehti-yhteistyö
19.09.2023

Kilpailuetua arvopohjaisella markkinoinnilla – kuluttajien arvojen ymmärtäminen kuuluu brändistrategian ytimeen

Lue lisää
Uutiset
18.09.2023

Mistä tingitään ja mistä ei?

Elinkustannukset ovat nousseet - mistä hyödykkeistä suomalaiset ovat valmiita tinkimään ensimmäiseksi? Kiinnostaisiko  tuoteryhmäkohtainen tieto säästökohteista yhdistettynä paikkatietoon ja vietynä karttanäkymään? Entä jos linkitämme analyysiin mukaan vielä brändien arvostuksen? Ja keitä ovat ne 20 % suomalaisista, joiden ei tarvitse tinkiä mistään? 

Uutiset
31.08.2023

Arvostetuimmat brändit 2023

Brändien arvostus 2023 -tutkimuksen tulokset ovat valmistuneet.

Kauppalehti-yhteistyö
24.08.2023

Jo 20 kilometrin etäisyydellä kuluttajien arvomaailma muuttuu merkittävästi – myynnin kannattaa kiinnostua tästä

Lue lisää
Juomat 2023 -tutkimus
Uutiset
23.08.2023

Juomien sisältämä sokeri huolettaa kuluttajia

Sokeripitoisissa juomissa käytetty makeutusaine ei ole kuluttajille merkityksetön asia. Suurin osa kuluttajista (61 %), etenkin naiset, kiinnittävät juomia ostaessaan huomiota niissä käytettyyn makeutukseen.

Uutiset
23.08.2023

Kaupan omien merkkien ja punalaputettujen tuotteiden suosio kasvanut

Ruoan hinnan nousu on saanut kuluttajat vertailemaan tuotteiden hintoja ja etsimään tarjoustuotteita.

Uutiset
23.08.2023

Kuinka hyvin henkilöstö on omaksunut organisaation strategian?

Toimiva strategia jalkautettuna käytäntöön on tuloksellisen toiminnan perusta. Strategian muuttuessa tai sitä päivitettäessä on myös tärkeää sekä jalkauttaa uudistus tai muutokset että mitata, miten jalkauttamisessa on onnistuttu.

Kauppalehti-yhteistyö
14.06.2023

Ympäristöasiat muuttavat suomalaista ruoan kuluttamista

Lue lisää