Ajankohtaista


Uutiset
11.06.2024

Toimittajat arvostavat Punaisen Ristin ja Syöpäjärjestöjen ulkoista viestintää

Toimittajat ovat jälleen arvioineet suurimpien suomalaisten yritysten sekä julkisen sektorin ja järjestöjen ulkoista viestintää. Tänä vuonna yleisarvosanalla mitattuna parhaat arviot ulkoisesta viestinnästä saavat Punainen Risti ja Syöpäjärjestöt, kun huomioidaan kaikki tutkitut organisaatiot.

Uutiset
10.06.2024

Millainen henkilöstön pitovoima organisaatiossanne on?

Kilpailu hyvistä työntekijöistä kiristyy ja siksi on ensiarvoisen tärkeää huolehtia siitä, että oman organisaation henkilöstökokemus on hyvällä, tai mielellään erinomaisella tasolla. On myös hyvä selvittää tärkeimmät pitovoimatekijät, jotta voidaan keskittyä kehittämään oikeita ja tärkeimpiä asioita.

Uutiset
10.06.2024

Ruokaa laitetaan nyt enemmän itse säästösyistä

Elinkustannusten ja ruoan hinnan nousu viime vuosina on vaikuttanut monien suomalaisten osto- ja ruokailutottumuksiin. Suomi Syö 2024 -tutkimuksen ennakkotietojen mukaan 15 % suomalaisista joutuu tinkimään ruokaostoksista ainakin ajoittain. Lisäksi joka kolmas kertoo pärjäävänsä vain, jos ruokaostoksia tehdään harkiten.

Kauppalehti-yhteistyö
04.06.2024

Onko kuluttajabrändisi hereillä – muistatko huomioida maahanmuuttajataustaiset?

Lue lisää
Uutiset
15.05.2024

Webinaari kuntien työnantajamielikuvista

Tervetuloa keskiviikkona 29.5.2024 klo 9.00–10.00 maksuttomaan webinaariimme, jossa kuulemme työnantajamielikuvan johtamisesta sekä julkistamme uunituoreita tuloksia kuntasektorin työnantajamielikuvatutkimuksesta, jossa olemme selvittäneet 62 suurimman kunnan työnantajamielikuvan.

Uutiset
15.05.2024

Mitä ruokatrendit kertovat?

Miten ruoan hintojen nousu näkyy suomalaisten ostokäyttäytymisessä ja miten se heijastuu kuluttajatrendeihin? Muun muassa näihin kysymyksiin vastasivat Riitta Ristiluoma ja Merja Lintunen Elintarvikepäivillä 14.5.2024.

Uutiset
14.05.2024

Miten asiakkuuksia tutkitaan?

Asiakastutkimukset ovat olennainen osa liiketoiminnan menestyksellistä johtamista. Ne luovat ymmärrystä asiakkaiden kokemuksista, tarpeista, mieltymyksistä ja käyttäytymisestä. Lisäksi ne tuottavat arvokasta tietoa tuotteiden ja palvelujen kehittämisen sekä vahvempien asiakassuhteiden luomisen ja ylläpitämisen tueksi.

Kauppalehti-yhteistyö
07.05.2024

Lääkeyhtiö tehostaa asiakaslähtöisyyttään kuluttajatutkimuksen avulla

Lue lisää