Ajankohtaista

Miksi tehdä asiakastyytyväisyystutkimuksia?
Asiakastyytyväisyystutkimukset ovat tärkeitä työkaluja asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisessä. Ne auttavat yrityksiä ymmärtämään asiakkaitaan paremmin, tarjoamaan parempaa palvelua ja tuotteita sekä luomaan kilpailuetua markkinoilla.

Ostopolun ytimessä – näin Abloy hyödynsi alueellista kuluttajaymmärrystä älylukkojen myynnin kasvattamisessa

Mitä tutkitulla tiedolla tekee?
Uskokaa tai älkää, Taloustutkimuksen polku suurimmaksi suomalaiseksi markkinatutkimustaloksi alkoi tupakka-askien tutkimisella 1970-luvun alussa.

Toimittajat arvostavat Ilmatieteen laitoksen ja Verohallinnon ulkoista viestintää
Toimittajat ovat jälleen arvioineet suurimpien suomalaisten yritysten sekä julkisen sektorin ja järjestöjen ulkoista viestintää.

Vahvimmat korkeakoulubrändit 2023
Keskeisimpien tunnuslukujen perusteella vahvimmat korkeakoulubrändit ovat Helsingin yliopisto, Aalto-yliopisto ja Turun yliopisto, kertoo tuore tutkimus.

Matkalla kansainvälisille vesille? Markkinakartoitus auttaa löytämään otollisimmat markkinat

Olisiko nyt aika asemoida yrityksesi brändi?
Hyvä yritysbrändi tukee uusasiakashankintaa, lisää asiakkaiden tyytyväisyyttä ja uskollisuutta sekä auttaa osaavan henkilöstön rekrytoinnissa ja sitouttamisessa. Parhaimmillaan se toimii suojakilpenä monia ulkoisia uhkia ja pieniä epäonnistumisia vastaan.

Kasvata liikevaihtoasi – tavoita potentiaalisin pk-sektorin ostajakunta
Onko yritykselläsi tuotteita ja palveluita, jotka sopivat pk-sektorille? Tämä on mittava potentiaalinen ostajakunta. Selvitimme juuri pk-yritysten ajankohtaisia hankinta-aikeita seuraavien 12 kuukauden aikana.