Valmiit segmentointitutkimukset
Taloustutkimus tekee jatkuvasti väestön keskuudessa segmentointitutkimusta eri teemoista, kuten asumisesta, terveydestä, matkustamisesta, ruoasta, liikenteestä, mediasta ja arvoista. Tätä valmista tietoa voit hyödyntää välittömästi asiakasymmärryksen kasvattamiseksi, potentiaalisten asiakaskohderyhmien tunnistamiseksi, ja yhdistää sitä organisaatiosi omiin tietoihin. Kun otamme mukaan vielä keräämämme paikkatiedon, voimme muodostaa segmenteistä valmiita markkinoinnin kohderyhmiä ja mainosyleisöjä suoraan käyttöösi.
Tarjoamme valmista, heti hyödynnettävää segmenttitietoa suomalaisista kuluttajista
Tarjoamme valmista, heti hyödynnettävää segmenttitietoa suomalaisista kuluttajista
Valmiit segmentointitutkimuksemme käsittelevät yleisimpiä kuluttamisen teemoja sekä ihmisten perusarvoja, jotka vaikuttavat heidän käyttäytymiseensä kaikissa elämän valinnoissa.
Valmiiden segmentointitutkimustemme aiheet ovat: Ruoka, Terveys, Asuminen, Liikenne, Matkustus, Media, Arvot.
Kysy meiltä lisää millaisia kuluttajatyyppejä olemme profiloineet kustakin aiheesta, sekä mitä muuta ilmiötutkimuksemme paljastavat ihmisten käyttäytymisen taustalta!
Ruoka
Millaisia ruoan kuluttajia suomalaiset ovat? Miten usein ja kuka käy kaupassa, entä kuka laittaa ruokaa? Kuka elää terveyden, kuka helppouden, kuka vastuullisuuden, ja kuka elämysten ehdoilla? Mitä ruokavalioita noudatetaan? Mistä medioista etsitään tietoa?
Terveys
Miten terveydestä huolehditaan? Mistä etsitään tietoa? Minne mennään lääkäriin? Syödäänkö lääkkeitä, entä vitamiineja? Paljonko terveyteen käytetään rahaa osa-alueittain? Miten paljon ja miten terveyteen panostetaan? Mihin uskotaan, mihin ei? Miten oma terveys ja kunto koetaan?
Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää
