Asiakassuhdetutkimus
Asiakkaat ovat kiistatta yksi yrityksen tärkeimmistä voimavaroista. Vapailla markkinoilla asiakkailla on useimmiten valinnan varaa, ja jokainen etsii itselleen sopivinta vaihtoehtoa. Siksi tarvitaan faktaa asiakkaiden kokemuksista.
Johda tutkitulla tiedolla
Asiakassuhdetutkimus tuottaa konkreettista, helposti hyödynnettävää tietoa asiakastyytyväisyydestä ja asiakasuskollisuudesta yrityksen/organisaation toiminnan edelleen kehittämiseksi.
Tutkimuskonseptimme sisältää seuraavat analyysit:
- Asiakastyytyväisyysindeksi
- Asiakasuskollisuusindeksi
- Asiakasuskollisuussegmentointi
- Vahvuus-/heikkous -portfoliot
- Luokitteluanalyysi osatekijöiden arviointiin
- Suositteluindeksi NPS (Net Promoter Score)
- Helppousindeksi CES (Customer Effort Score)
Näiden avulla saat selkeät mittarit asiakassuhteiden arvioimiseen, kehittämiseen ja seuraamiseen.
Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää!
Ota yhteyttä
Selvitetään yhdessä, kuinka voimme auttaa asiakassuhteen ja asiakaskokemuksen kehittämisessä!