Brändi- ja kohderyhmätutkimus

Kokosimme brändi- ja kohderyhmätutkimuksen samaan pakettiin, jotta voimme tarjota sinulle hyödyllisen kokonaisymmärryksen tuotteesi brändin tilasta, kuluttajakohderyhmästäsi, ja keinoista sen tavoittamiseksi.

OTA YHTEYTTÄ


Johda ja suunnittele markkinointiviestintää strategisesti tiedolla

Brändi- ja kohderyhmätutkimuksemme selvittää, mitä tuotebrändillesi kuuluu sekä luo ymmärryksen vahvimmista ja potentiaalisimmista kohderyhmistäsi. 

Tutkimukseen sisältyy:

  1. Bränditutkimus
    Brändin KPI:t eli tunnettuus, harkinta-aikeet, käyttö, preferenssit ja suosittelu
  2. Ryhmittelyanalyysi 
    Puretaan kohderyhmäsi relevantteihin alaryhmiin monimuuttujamenetelmän keinoin
  3. Tuotteen/palvelun käyttö kohderyhmissä
    Selvitetään miten tuotetta käytetään eri kohderyhmissä ja millaisia asenteita tuoteryhmää kohtaan esiintyy
  4. Tuotteen/palvelun käyttö kohderyhmissä
    Selvitetään miten tuotetta käytetään eri kohderyhmissä ja millaisia asenteita tuoteryhmää kohtaan esiintyy
  5. Ymmärrys kohderyhmän tavoittamisesta 
    Kohderyhmien käyttäytyminen ja mahdolliset kontaktipisteet: mediakulutus sekä ostopaikka

Räätälöimme konseptimme aina niin, että ne sopivat parhaiten juuri sinun tarpeisiisi.

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää

Contact icon

Kiinnostuitko bränditutkimuksestamme? Ota yhteyttä, niin saat paluupostissa esimerkkiraportin bränditutkimuskonseptistamme.

Voit toki myös jättää yhteydenottopyynnön, otamme pikimmiten sinuun yhteyttä!

Ota yhteyttä!

 

 
 
Kiitos, haluan esimerkkiraportin!