Brändi- ja kohderyhmätutkimus
Kokosimme brändi- ja kohderyhmätutkimuksen samaan pakettiin, jotta voimme tarjota sinulle hyödyllisen kokonaisymmärryksen brändisi tilasta sekä kohderyhmistäsi ja keinoista niiden tavoittamiseksi.
Johda ja suunnittele markkinointiviestintää strategisesti tiedolla
Brändi- ja kohderyhmätutkimuksemme selvittää, mitä brändillesi kuuluu sekä luo ymmärryksen vahvimmista ja potentiaalisimmista kohderyhmistäsi. Sinulla on mahdollisuus saada tietoa myös kansainvälisesti eri markkina-alueista.
Tutkimukseen sisältyy:
- Bränditutkimus
Brändin KPI:t eli tunnettuus, harkinta-aikeet, käyttö, preferenssit, suosittelu ja mielikuvat - Ryhmittelyanalyysi
Puretaan kohderyhmäsi relevantteihin alaryhmiin monimuuttujamenetelmän keinoin - Tuotteen/palvelun käyttö kohderyhmissä
Selvitetään miten tuotetta käytetään eri kohderyhmissä ja millaisia asenteita tuoteryhmää kohtaan esiintyy - Ymmärrys kohderyhmän tavoittamisesta
Kohderyhmien käyttäytyminen ja mahdolliset kontaktipisteet: mediakulutus sekä ostopaikka
Räätälöimme konseptimme aina niin, että se sopii parhaiten juuri sinun tarpeisiisi.
Kiinnostuitko brändi- ja kohderyhmätutkimuksesta?
Ota yhteyttä, niin saat paluupostissa esimerkkiraportin.
Voit toki myös jättää yhteydenottopyynnön, otamme pikimmiten sinuun yhteyttä!
Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää
