Brändi- ja kohderyhmätutkimus

Kokosimme brändi- ja kohderyhmätutkimuksen samaan pakettiin, jotta voimme tarjota sinulle hyödyllisen kokonaisymmärryksen tuotteesi brändin tilasta, kuluttajakohderyhmästäsi, ja keinoista sen tavoittamiseksi.

OTA YHTEYTTÄ


Johda ja suunnittele markkinointiviestintää strategisesti tiedolla

Brändi- ja kohderyhmätutkimuksemme selvittää, mitä tuotebrändillesi kuuluu sekä luo ymmärryksen vahvimmista ja potentiaalisimmista kohderyhmistäsi. 

Tutkimukseen sisältyy:

  1. Bränditutkimus
    Brändin KPI:t eli tunnettuus, harkinta-aikeet, käyttö, preferenssit ja suosittelu
  2. Ryhmittelyanalyysi 
    Puretaan kohderyhmäsi relevantteihin alaryhmiin monimuuttujamenetelmän keinoin
  3. Tuotteen/palvelun käyttö kohderyhmissä
    Selvitetään miten tuotetta käytetään eri kohderyhmissä ja millaisia asenteita tuoteryhmää kohtaan esiintyy
  4. Tuotteen/palvelun käyttö kohderyhmissä
    Selvitetään miten tuotetta käytetään eri kohderyhmissä ja millaisia asenteita tuoteryhmää kohtaan esiintyy
  5. Ymmärrys kohderyhmän tavoittamisesta 
    Kohderyhmien käyttäytyminen ja mahdolliset kontaktipisteet: mediakulutus sekä ostopaikka

Räätälöimme konseptimme aina niin, että ne sopivat parhaiten juuri sinun tarpeisiisi.

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää

Painilainen Juha

Director, Sales juha.painilainen@taloustutkimus.fi 0400502428
Contact icon

Kiinnostuitko bränditutkimuksestamme? Ota yhteyttä, niin saat paluupostissa esimerkkiraportin bränditutkimuskonseptistamme.

Voit toki myös jättää yhteydenottopyynnön, otamme pikimmiten sinuun yhteyttä!

Ota yhteyttä!

 

 
 
Kiitos, haluan esimerkkiraportin!