Pikaruoka- ja kahvilaketjututkimus

Nyt saatavilla laaja tutkimus pikaruoka- ja kahvilaketjuista! Mukana 22 pikaruokaketjua sekä 10 kahvilaketjua. Olemme tutkineet suomalaisten mielikuvia ja kokemuksia pikaruoka- ja kahvilaketjuista vuodesta 2017 lähtien. Eli tutkimusraportissa on myös arvokasta vertailutietoa mukana. 

Uutuutena mukana on ketjujen Brändivire-mittari, joka kiteyttää yhteen lukuun kaikki tärkeät brändimittarit: tunnettuus, harkinta, käyttö ja suosittelu. Lisäksi uutena tutkimus pitää sisällään Data Science -tiimimme tekemän verkkoanalyysin, josta saa mm. ymmärryksen siitä, millä brändeillä on yhteisiä kuluttajia ja mitkä ovat ne brändit, joiden käyttäjät suosivat vain yksittäistä brändiä.

Tutkimuksen kohderyhmänä on 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti ja se on toteutettu Taloustutkimuksen nettipaneelissa syys-lokakuussa 2021.

Ota yhteyttä

Tutkimusraportti pitää sisällään:

  1.  Tunnettuus ja asiointi
  2.  Yleisarvosana
  3.  Mielikuvat
  4.  Hintataso
  5.  Suosittelu (NPS)
  6.  Asioinnin useus
  7.  Kotiinkuljetuspalveluiden käytön useus
  8.  Brändivire
  9.  Verkkoanalyysi


Tutkimusraportti pitää sisällään kaikkien brändien tulokset. Kysy lisätietoja ja raportin hintaa!

ota yhteyttä

Tutkitut pikaruokaketjut:
  • Abc
  • Burger king
  • Fafa's
  • Friends & burgers
  • Hanko sushi
  • Helmisimpukka
  • Hesburger
  • Kotipizza
  • Mcdonalds
  • Naughtyburger
  • Neste K
  • Picnic
  • Pizzabuffa
  • Pizzarium
  • Pupu
  • Rax-buffet
  • Rolls
  • Scanburger
  • Social burgerjoint
  • Subway
  • Taco bell
  • Teboil
Tutkitut kahvilaketjut:
  • Arnolds
  • Aschan coffee & deli
  • Ciao cafe
  • Coffee house
  • Espresso House
  • Fazer Cafe
  • Ingman spice ice
  • Presso
  • Robert's coffee
  • Starbucks

 

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää

Meillä on osaamista, näkemystä sekä tutkittua tietoa laajemmaltikin ruokaan ja syömiseen liittyen. Kannattaa siis olla yhteydessä myös muissa tutkimustarpeissa!