Pikaruoka- ja kahvilaketjututkimus
Nyt saatavilla laaja tutkimus pikaruoka- ja kahvilaketjuista! Mukana 22 pikaruokaketjua sekä 10 kahvilaketjua. Olemme tutkineet suomalaisten mielikuvia ja kokemuksia pikaruoka- ja kahvilaketjuista vuodesta 2017 lähtien. Eli tutkimusraportissa on myös arvokasta vertailutietoa mukana.
Uutuutena mukana on ketjujen Brändivire-mittari, joka kiteyttää yhteen lukuun kaikki tärkeät brändimittarit: tunnettuus, harkinta, käyttö ja suosittelu. Lisäksi uutena tutkimus pitää sisällään Data Science -tiimimme tekemän verkkoanalyysin, josta saa mm. ymmärryksen siitä, millä brändeillä on yhteisiä kuluttajia ja mitkä ovat ne brändit, joiden käyttäjät suosivat vain yksittäistä brändiä.
Tutkimuksen kohderyhmänä on 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti ja se on toteutettu Taloustutkimuksen nettipaneelissa syys-lokakuussa 2021.
Tutkimusraportti pitää sisällään:
- Tunnettuus ja asiointi
- Yleisarvosana
- Mielikuvat
- Hintataso
- Suosittelu (NPS)
- Asioinnin useus
- Kotiinkuljetuspalveluiden käytön useus
- Brändivire
- Verkkoanalyysi
Tutkimusraportti pitää sisällään kaikkien brändien tulokset. Kysy lisätietoja ja raportin hintaa!
Tutkitut pikaruokaketjut:
|
Tutkitut kahvilaketjut:
|
Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää
Meillä on osaamista, näkemystä sekä tutkittua tietoa laajemmaltikin ruokaan ja syömiseen liittyen. Kannattaa siis olla yhteydessä myös muissa tutkimustarpeissa!