Sosiaalisen median tutkimukset

Sosiaalinen media on noussut merkittäväksi mediaksi ja monille pääasialliseksi uutiskanavaksi. Somessa keskustellaan ajankohtaisista ilmiöistä, yrityksistä ja niiden palveluista, jaetaan tietoa ja kokemuksia. Analysoimalla some-keskustelua voidaan oppia paljon ja seuraamalla somea voidaan reagoida kuluttajien toiveisiin ja kokemuksiin aikaisempaa nopeammin.


Kari Roose
kari.roose@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5361

Tuotekuvaus

Louhimme suomalaisen sosiaalisen median raakadataa kaikista käytettävissä olevista sosiaalisen median kanavista tarpeidesi mukaan. Mitä organisaatiostasi tai tuotteistasi somessa keskustellaan, miten paljon, missä kanavissa, ketkä keskustelua eniten luovat ja pitävät yllä?

Entä mitä trendejä somessa on nousussa, mitä some voi kertoa meille jo ennen kuin se näkyy kuluttajien varsinaisessa ostokäyttäytymisessä? Voiko asioiden tapahtumista ennustaa somen perusteella, kuka voittaa seuraavissa vaaleissa?

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin voit hakea vastauksia some-analyysien kautta. Ota rohkeasti yhteyttä ja keskustellaan lisää!