Brändi- ja kohderyhmätutkimus

Kokosimme brändi- ja kohderyhmätutkimuksen samaan pakettiin, jotta voimme tarjota sinulle hyödyllisen kokonaisymmärryksen brändisi tilasta sekä kohderyhmistäsi ja keinoista niiden tavoittamiseksi.

OTA YHTEYTTÄ


Johda ja suunnittele markkinointiviestintää strategisesti tiedolla

Brändi- ja kohderyhmätutkimuksemme selvittää, mitä brändillesi kuuluu sekä luo ymmärryksen vahvimmista ja potentiaalisimmista kohderyhmistäsi.  Sinulla on mahdollisuus saada tietoa myös kansainvälisesti eri markkina-alueista.

Tutkimukseen sisältyy:

  1. Bränditutkimus
    Brändin KPI:t eli tunnettuus, harkinta-aikeet, käyttö, preferenssit, suosittelu ja mielikuvat
  2. Ryhmittelyanalyysi 
    Puretaan kohderyhmäsi relevantteihin alaryhmiin monimuuttujamenetelmän keinoin
  3. Tuotteen/palvelun käyttö kohderyhmissä
    Selvitetään miten tuotetta käytetään eri kohderyhmissä ja millaisia asenteita tuoteryhmää kohtaan esiintyy
  4. Ymmärrys kohderyhmän tavoittamisesta 
    Kohderyhmien käyttäytyminen ja mahdolliset kontaktipisteet: mediakulutus sekä ostopaikka

Räätälöimme konseptimme aina niin, että se sopii parhaiten juuri sinun tarpeisiisi.
 

Contact icon

Kiinnostuitko brändi- ja kohderyhmätutkimuksesta?
Ota yhteyttä, niin saat paluupostissa esimerkkiraportin.

Voit toki myös jättää yhteydenottopyynnön, otamme pikimmiten sinuun yhteyttä!

OTA YHTEYTTÄ

Kiitos, haluan esimerkkiraportin!

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää

newsletter icon

Tilaa uutiskirje

Kuule ensimmäisten joukossa tutkimuspalveluistamme sekä kiinnostavista tutkimustuloksista.