Mystery shopping

Mystery shopping –tutkimus kertoo, miltä yrityksen myynti- ja palveluprosessi näyttää asiakkaan silmin.


Erna Icén
erna.icen@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5292

Sirkku Keski-Hallila
sirkku.keski-hallila@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5220

Tuotekuvaus

Mystery Shopping -tutkimuksella

  • kartoitetaan palvelutason nykytilanne joko palvelukonseptia rakennettaessa tai seurataan, kuinka palvelukonseptille asetetut tavoitteet käytännössä toteutuvat,
  • selvitetään, onko myyjien tuotetietous riittävää ja oikeanlaista,
  • tunnistetaan epäkohdat ennen kuin ne näkyvät asiakaskatona tai aiheuttavat reklamaatioita,
  • selvitetään oman tuotteen näkyvyys ja suosittelu jakeluportaassa,
  • selvitetään kilpailijoiden palvelukonseptin toimivuutta, vahvuuksia ja heikkouksia.