Uutiset 13.02.2018
Jaa:

Ovatko yrityksenne mediasuhteet kunnossa? Aalundin PR-barometri kertoo sen

Ansaittua medianäkyvyyttä on helppo tavoitella, kun suhteet mediaan ovat kunnossa. Haluatteko tietää, miten olette onnistuneet tässä? PR-barometrin kautta saatte palautetta omilta toimittajakontakteiltanne sekä selkeän kuvan siitä, millä osa-alueilla median kanssa työskentelyä kannattaa kehittää.

Tutkimuksessa selvitetään toimittajien mielipiteitä yrityksenne mediasuhteiden hoitamisesta. Lisäksi voimme selvittää heidän mielipiteitä imagoviestinnästänne ja kuinka hyvin johto hoitaa mediasuhteita. Voitte toimittaa meille oman toimittajalistanne ja valita vertailukohteet, joihin toimintaanne haluatte peilata. PR-barometri tehdään kaikissa Pohjoismaissa, joten haastateltavat ja kilpailijat voi valita tältä alueelta.

Käytössämme on myös M-Brainin julkisuusanalyysi, jota halutessanne voimme hyödyntää. Lisäksi olemme juuri selvittäneet toimittajien sosiaalisen median käytön ja toiveet yritysten tuottamalle sisällölle. Tällä paketilla saamme selville, miten median kanssa tulee toimia, jotta saa viestintäänsä tuloksia.

Aalundin PR Barometer ®, business 2018 käynnistyy toukokuussa, joten nyt on oikea aika ilmoittautua mukaan!

Kysy lisää ja pyydä meidät käynnille! Tarjoamme samalla tietoiskun uusista muun muassa tekoälyyn ja data scienceen perustuvista viestinnän tutkimustyökaluistamme.

Essi Hyyppä, p. 050 463 8941, essi.hyyppa@taloustutkimus.fi
Kari-Pekka Töyrylä, p. 040 551 9223, kari-pekka.toyryla@taloustutkimus.fi

Lisätietoa täältä>>