Toimittajien sosiaalisen median käyttö ja toiveet yritysten tuottamalle sisällölle

Toimittajien sosiaalisen median käyttö ja toiveet yritysten tuottamalle sisällölle

08.01.2018

Sosiaalisen median hyödyntämisestä on tullut osa toimittajien työrutiineja. Toteuttamastamme tutkimuksesta ilmenee, että jopa 70 prosenttia toimittajista saavat apua työhönsä sosiaalisen median kautta. Erityisesti sieltä etsitään uutisaiheita ja ajankohtaisia tiedotteita sekä kannanottoja ja asiantuntijanäkemyksiä.

Selvitimme mitä tiedonhankintatapoja toimittajat käyttävät sekä kuinka usein he käyttävät sosiaalista mediaa ja mitä kanavia. Kysyimme myös millaista yritysten tuottamaa sisältöä he mieluiten siellä seuraavat ja millainen on hyvä yritysblogi. Olemme keränneet raporttiin kyselyn keskeisimmät tulokset sekä parhaimmat vinkit ja ideat sisällön tuottamiseen sosiaaliseen mediaan. Tämä raportti tarjoaa lehdistö- ja viestintäosastoille sekä viestinnästä vastaaville henkilöille selkeän kuvan toimittajien sosiaalisen median käytöstä ja toiveista yritysten sosiaalisen median käyttöön.

Raportin hinta on 1 000 € (+alv).

Kysy lisää, soita tai lähetä sähköpostia.

Essi Hyyppä
digiasiantuntija
essi.hyyppa@taloustutkimus.fi
010 758 5241

Arkistoon