Mysteryshoppauksen monet mahdollisuudet

Mysteryshoppauksen monet mahdollisuudet

08.01.2018

Tiedätkö, kuinka asiakkaitanne palvellaan? Minkälainen asiakaskokemus mahtaa syntyä kilpailijanne liikkeessä asioitaessa? Entä onko tuotteenne jälleenmyyjänne ensisijaisesti suosittelema ja näkyvästi esillä? Mahtaako kotisivujenne chatti palvella asiakkaita, kuten olitte suunnitelleet? Vastaukset näihin kysymyksiin löytyvät Mystery Shoppingin avulla.

Mystery Shopping kertoo objektiivisesti ja yksityiskohtaisesti, kuinka yrityksenne tai sen kilpailijoiden palvelukonsepti todella toimii. Sen avulla on mahdollista myös selvittää, kuinka tuotteenne jälleenmyyjät toimivat. Onko tuotetietous kohdallaan ja suositellaanko tuotettanne? Mystery shoppingia voidaan soveltaa myös auditoinneissa, kun halutaan arvioida esimerkiksi tuotevalikoiman kattavuutta ja hintatasoa.

Henkilökohtaisen palvelutapahtuman arvioinnin lisäksi Mystery Shopping on mainio menetelmä myös puhelinpalvelun ja erilaisten digitaalisten palveluiden arvioinnissa.

Taloustutkimuksella on vankka kokemus mysteryshoppauksessa niin kotimaassa kuin useissa kansainvälisissä projekteissa ja nyt olemme vieneet sen aivan uudelle tasolle. Meillä Taloustutkimuksessa työskentelee joukko kokeneita mysteryshoppauksen ammattilaisia. Lisäksi olemme ottaneet käyttöömme uuden, äärimmäisen monipuolisen ohjelmiston, joka mahdollistaa tehokkaan projektien hallinnan, tiedonkeruun ja lähes reaaliaikaisen tulosten raportoinnin.

Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää Mystery Shoppingin monista mahdollisuuksista, niin kysy lisätietoja.

Erna Icén
tutkimusjohtaja
p. 010 758 5292
erna.icen@taloustutkimus.fi

Lue lisää mystery shoppingista>>

Arkistoon