Labra – ideoiden ja tuotteiden testaamiseen

Labra – ideoiden ja tuotteiden testaamiseen

08.05.2018

Labramme toimii brändineutraalina ympäristönä, jossa kohderyhmäsi penkoo tuotteesi toimivuutta ja käyttökokemusta ilman ennakko-odotuksia tai niiden luomia mielikuvia. Saat rehellistä ja lahjomatonta käyttäjäpalautetta siitä, toimiiko tuotteesi kuten toivot – ja jos ei, mistä se johtuu. Samoin pääset hakemaan suuntaa ja vivahteita keskeneräisen tuotteen jatkokehitykselle suorassa kontaktissa oikeiden käyttäjien kanssa.

Haemme Labraan sellaiset osallistujat, joiden elämään ja arkeen tuotteesi kuuluu tai voisi kuulua. He arvioivat paitsi yksilöinä, myös ryhmänä sitä, lunastaako tuotteesi lupauksensa. Osallistujat vaihtavat ajatuksia ja inspiroituvat toistensa näkökulmista. Tämä johtaa hyviin kehitysideoihin. Tukenaan heillä on ammattitaitoinen moderaattori, joka on perehtynyt aiheeseen ja sopinut kanssasi session tavoitteista.

Labrassa pääset itse seuraamaan esimerkiksi tuotteen käyttökokemusta ja sen herättämää palautetta. Halutessasi voit osallistua itsekin keskustelemalla tai kommentoimalla osallistujien kysymyksiä.

Tutkimuksen teko Labrassa on vaivatonta ja nopeaa. Hoidamme haluamastasi kohderyhmästä juuri oikeat ihmiset mukaan. Meillä on 50 000 nettipanelistia ympäri Suomen, joten toteutamme keskusteluja myös online-yhteisössä.

Lataa Labran esittelymateriaali tästä

Kiinnostuitko kuulemaan lisää?
Pyydä meidät kylään.

Malin Karlsson / Grupper också på svenska
markkinatutkija
050 331 4180
malin.karlsson@taloustutkimus.fi


Essi Hyyppä
digiasiantuntija
050 463 8941
essi.hyyppa@taloustutkimus.fi


Katriina Pasanen / Tampere
tutkimuspäällikkö
050 387 9170
katriina.pasanen@taloustutkimus.fi

Arkistoon