Lemmikkieläintutkimus eli koiranomistajien segmentointitutkimus

Tutkimuksessa selvitetään koiranomistajien mielipiteitä ja kokemuksia koiran omistamiseen liittyvissä aiheissa. Tutkimuksessa pureudutaan laajasti koiran elämään liittyviin aiheisiin kuten ruuan ostaminen, rahankäyttö, brändien tunnettuus ja vetovoima, sekä koiran hoitoa ohjaavat asenteet. Tuloksena pystyimme segmentoimaan koiranomistajat viiteen (5) erottelevaan ryhmään.

Ota yhteyttä


Mitä tutkimus tarjoaa?

Tutkimus luotaa koiranomistajia monipuolisesti ja tarjoaa suoria työkaluja käytännön toimien suunnitteluun ja toteuttamiseen tulosten pohjalta.

Lisäarvopalveluista liiketoimintahyötyjä

  1. KOHDERYHMÄANALYYSI
    Millainen on suomalainen koiranomistaja?
     
  2. KOIRANOMISTAJIEN SEGMENTOINTI
    Monimuuttuja-analyysein tunnistetut 5 koiranomistajatyyppiä tarkoin auki kuvattuna.
  3. VAIKUTUSALUEANALYYSI
    Segmentointitieto yhdistettynä paikkatietoon mahdollistaa syvän alueellisen kuluttajaymmärryksen.
  4. KOHDENNETUT TOIMET
    Kun tunnet kohderyhmäsi sekä sen alueelliset ulottuvuudet voit kondentaa esim. markkinointia tai jakelupeittoa optimaalisella tavalla ja viestiä kohderyhmää parhaiten puhuttelevilla viesteillä.

Tutkimuksen tarkempi sisältö:

  • Koirien harrastukset
  • Koirien määrä taloudessa
  • Koiran/koirien ikä
  • Koiran/koirien koko
  • Vakuutus
  • Koiran sairaus tai allergia
  • Koiran rooli perheessä
  • Kuinka paljon taloudessa käytetään rahaa erilaisiin koiran ruokiin/ostouseus
  • Koiranomistajien arvot ja arvopohjainen segmentointi
  • Koiranruokamerkkien tunnettuus, preferointi, suosittelu, brändimielikuvat
  • Lemmikkejä vakuuttavien yhtiöitten tunnettuus, preferointi, suosittelu, brändimielikuvat
  • Lemmikkitarvikkeita myyvien verkkokauppojen tunnettuus, preferointi, suosittelu, brändimielikuvat
  • Etäeläinlääkäreiden palvelujen tunnettuus, preferointi, suosittelu, brändimielikuvat

Tutkimuksesta saa myös mainonnan yleisöjä!

Tutkimuksesta saa myös mainonnan yleisöjä!

Tutkimus tarjoaa suoran mahdollisuuden tavoittaa potentiaalisia asiakkaita. Suomi kohderyhmiksi -palvelumme avulla voimme luoda tutkimuksen pohjalta mainonnan kohdeyleisöjä, joille voit kohdentaa markkinointitoimenpiteitä. Eli jos haluat tavoittaa tietynlaisia tai esimerkiksi tiettyyn koiranomistajasegmenttiin kuuluvia henkilöitä, voimme auttaa näiden mainonnan yleisöjen muodostamisessa ja mainontasi suuntaamisessa suoraan näille potentiaalisille kohderyhmille.

Tutkitut brändit:

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Kosonen Anne

Senior Insight Manager anne.kosonen@taloustutkimus.fi 0107585264

Liittyvät tuotteet

Kiinnostuitko  Lemmikkieläintutkimuksesta? Tai onko Sinulla jokin muu tiedontarve?

Jätä tarjouspyyntö tai kysy lisätietoja!

OTA YHTEYTTÄ