Asiakaskokemus-tutkimus

Asiakaskokemus on yrityksen strateginen kilpailutekijä. Siksi asiakaskokemus kannattaa tuoda kiinteäksi osaksi yrityksen toimintaa ja prosesseja – ja ilman sen mittaamista asiakaskokemuksen kehittäminen on vaikeaa.

Ota yhteyttä


Säännöllisellä mittaamisella tunnistat muutokset ja reagoit tarvittaessa nopeasti

Asiakaskokemus-tutkimuksemme on työkalu asiakaskokemuksen säännölliseen mittaamiseen ja johtamiseen ja se sisältää myös NPS-mittauksen. Tavoitamme asiakkaasi välittömästi palvelutapahtuman jälkeen ja haluttaessasi voit seurata saatua palautetta reaaliaikaisesti.

Kun asiakaskokemus lisäksi kommunikoidaan koko organisaatiolle ja asiakaskokemuksen kehittämisestä tehdään yhteinen asia, ollaan matkalla kohti ylivoimaista asiakaskokemusta.

5 hyötyä Asiakaskokemus-tutkimuksesta:

  1. Saat selkeän kokonaiskuvan asiakaskokemuksesta toimipiste-, alue- ja yritystasolla
  2. Ymmärrät, mitkä tekijät ohjaavat asiakaskokemusta yrityksessäsi
  3. Tulokset ovat heti käytettävissäsi raportointiportaalissa
  4. Voit reagoida kriittiseen asiakaspalautteeseen välittömästi
  5. Asiakkaillesi helppo ja yksinkertainen tapa kertoa kokemuksistaan

Ota yhteyttä

Aloitetaan yhteinen matka asiakaskokemuksesi kehittämiseksi ylivoimaiseksi kilpailueduksi!