Asiakaskokemus
Asiakaskokemus on yrityksen strateginen kilpailutekijä. Siksi asiakaskokemus kannattaa tuoda kiinteäksi osaksi yrityksen toimintaa ja prosesseja – ja ilman sen mittaamista asiakaskokemuksen kehittäminen on vaikeaa.
Säännöllisellä mittaamisella tunnistat muutokset ja reagoit tarvittaessa nopeasti
Asiakaskokemustutkimuksemme on työkalu asiakaskokemuksen säännölliseen mittaamiseen ja johtamiseen ja se sisältää myös NPS-mittauksen. Tavoitamme asiakkaasi välittömästi palvelutapahtuman jälkeen ja haluttaessasi voit seurata saatua palautetta reaaliaikaisesti.
Kun asiakaskokemus lisäksi kommunikoidaan koko organisaatiolle ja asiakaskokemuksen kehittämisestä tehdään yhteinen asia, ollaan matkalla kohti ylivoimaista asiakaskokemusta.
5 hyötyä Asiakaskokemustutkimuksesta:
- Saat selkeän kokonaiskuvan asiakaskokemuksesta toimipiste-, alue- ja yritystasolla
- Ymmärrät, mitkä tekijät ohjaavat asiakaskokemusta yrityksessäsi
- Tulokset ovat heti käytettävissäsi raportointiportaalissa
- Voit reagoida kriittiseen asiakaspalautteeseen välittömästi
- Asiakkaillesi helppo ja yksinkertainen tapa kertoa kokemuksistaan
Ota yhteyttä
Aloitetaan yhteinen matka asiakaskokemuksesi kehittämiseksi ylivoimaiseksi kilpailueduksi!