Verkkobrändien
arvostus ja
suosittelu

• Miten verkkobrändiänne arvostetaan suhteessa muihin brändeihin?
• Kuinka halukkaita brändinne käyttäjät ovat suosittelemaan brändiänne ja mitkä asiat vaikuttavat suositteluun?
• Millaisia brändinne käyttäjät ovat ostokäyttäytymiseltään tai somen käyttäjinä?


Miika Parpo
miika.parpo@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5258

Tutkimuksessa selvitetään verkkobrändien spontaani tunnettuus, käyttö ja arvostus (asteikolla 4–10) ja suosittelutodennäköisyys (NSI). Näiden perusteella on muodostettu ranking-listat, joista näkee oman brändin sijoituksen muihin brändeihin verrattuna. Arvostus- ja tunnettuus -ranking-listat perustuvat yli 3 000 vastaajan otokseen.

 

Viimeisin tutkimus on valmistunut syyskuussa 2019. Peruspaketissa mukana on oman brändin (tai useamman) tulokset ja valittu vertailuryhmä sekä vertailutiedot neljältä edelliseltä vuodelta. Tutkimuksesta on saatavilla myös asiakkaiden toiveiden mukaisesti räätälöityjä tutkimusraportteja.

 

Tutkimusraportti sisältää mm. seuraavia tietoja:

 

  • Kuinka paljon verkkobrändinne käyttäjät arvostavat teitä?
  • Kuinka arvostettuja kilpailijat ovat? Kuinka halukkaita brändinne käyttäjät ovat suosittelemaan brändiänne ja mitkä asiat vaikuttavat suositteluun?
  • Millaisia brändinne käyttäjät ovat ostokäyttäytymiseltään tai sosiaalisen median käyttäjinä?

Katso lisätietoa tutkimuksesta sekä tutkitut brändit alla olevasta liitteestä.