Suomen kiinnostavimmat brändit

Brändin kiinnostavaksi, tai jopa ilmiöksi tekeminen on ollut monien yritysten menestysresepti ja oikotie kannattavaan kasvuun. Taloustutkimuksen täysin uudentyyppinen tutkimus paljastaa Suomen tämän hetken kiinnostavimmat brändit ja elementit, jotka tekevät brändistä kiinnostavan.


Sirpa Vinni
sirpa.vinni@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5246

Tuotekuvaus

Kiinnostusmittaukseen osallistui yli 1 600 kuluttajan lisäksi asiantuntijaraati, jonka muodostivat mainos-, media- ja markkinointialan ammattilaiset. Tutkimuksessa oli mukana 135 Suomessa markkinoitavaa, esitutkimuksessa spontaanisti kiinnostavaksi nostettua brändiä.

Tilaamalla tutkimusraportin saat kiinnostavaa tietoa mm. siitä...

  • Mitkä ovat Suomen kiinnostavimmat brändit eri kohderyhmissä
  • Mitkä elementit tekevät menestysbrändeistä kiinnostavia
  • Millainen on brändinne asema kilpailijoihin nähden
  • Millä kiinnostuksen osa-alueilla brändinne on vahvoilla verrattuna kilpailijoihinne
  • Kuinka kiinnostava oma brändinne on eri kohderyhmissä

Tutkimus on valmistunut helmikuussa 2017 ja tulokset ovat nyt tilattavissa. Raportit räätälöidään kullekin tilaajalle häntä kiinnostavista brändeistä.

Katso tutkitut brändit alla olevasta liitteestä.