Verkkobrändien arvostus ja suosittelu -tutkimus uusitaan jälleen!

Verkkobrändien arvostus ja suosittelu -tutkimus uusitaan jälleen!

12.06.2018

Taloustutkimus uusii tämän vuoden aikana suositun Verkkobrändien arvostus ja suosittelu -tutkimuksen. Tutkimuksessa selvitetään verkkobrändien arvostusta sekä verkkobrändin tuntevien että sitä käyttävien keskuudessa. Tilaajat saavat myös arvokasta tietoa siitä, kuinka todennäköisesti omaa brändiä suositellaan muille sekä miksi brändiä suositellaan tai ollaan suosittelematta.

Viime vuoden tutkimuksessa monipuolinen tuotevalikoima on ollut valttia; arvostetuimpien verkkobrändien nousijoiden joukossa ovat olleet erityisesti verkkobrändit, joiden tarjoomassa korostuvat muun muassa elektroniikan, rakentamisen ja sisustuksen laaja-alaiset valikoimat.

Viime vuonna mukana tarkastelussa oli yhteensä 153 spontaanisti tunnetuinta suomalaista ja ulkomaista verkkobrändiä. Lista muodostui yli 3000 saadun vastauksen perusteella. Tänä vuonna tutkimukseen otetaan vähintään yhtä monta verkkobrändiä.

Lisätietoja tutkimuksesta ja sen toteutuksesta antaa:
markkinatutkija Mona Kukkonen
mona.kukkonen@taloustutkimus.fi, p. 050 306 3704

Arkistoon