Verkkobrändien arvostus ja suosittelu 2018 – Kuinka oma verkkobrändinne menestyy vertailussa?

Verkkobrändien arvostus ja suosittelu 2018 – Kuinka oma verkkobrändinne menestyy vertailussa?

09.10.2018

Taloustutkimuksen Verkkobrändien arvostus ja suosittelu -tutkimus valmistuu loppuvuodesta. Tutkimukseen on valittu 176 spontaanisti tunnetuinta suomalaista ja ulkomaista verkkobrändiä.

Verkkobrändien arvostus ja suosittelu -tutkimus sisältää

  • noin 3 000 haastattelua, joissa selvitetään spontaanisti tunnetuimmat verkkobrändit
  • noin 3 000 haastattelua, joissa selvitetään 176 spontaanisti tunnetuimman verkkobrändin yleinen arvostus ja käyttäjien arvostus
  • noin 2 000 haastattelua, joissa selvitetään verkkobrändien käyttäjien halukkuutta suositella käyttämiään brändejä.

Tutkimuksessa selvitetään verkkobrändien arvostusta sekä verkkobrändin tuntevien että sitä käyttävien keskuudessa. Tilaajat saavat myös arvokasta tietoa siitä, kuinka todennäköisesti omaa brändiä suositellaan muille sekä miksi brändiä suositellaan tai ollaan suosittelematta.

Lisätietoja tutkimuksesta ja sen toteutuksesta antaa:
markkinatutkija Mona Kukkonen
mona.kukkonen@taloustutkimus.fi, p. 050 306 3704

Arkistoon