Uutiset 10.09.2019
Jaa:

Tuoteryhmäkohtainen kuluttajaymmärrys – onnistut lanseerauksessa!

Uusien tuotteiden lanseeraus on tavarantoimittajille aina mittava taloudellinen investointi. Jakelutiet harkitsevat tarkasti, kannattaako heidän ottaa tuote valikoimiinsa. Saatu valikoimaluokitus on luonnollisesti uuden tuotteen elinehto.

Tavarantoimittajien myyntityön tulisikin perustua aina tuoreeseen ja relevanttiin kuluttajaymmärrykseen – onhan lanseerausikkunoita tuoteryhmästä riippuen 2–4 kpl vuodessa. Näistä jokainen on kaupallisesti suuri mahdollisuus. Kilpailu tuoteryhmän kuluttajista on poikkeuksetta kovaa.

Olemme kehittäneet uuden konseptin vastaamaan kuvattuun haasteeseen. Tavoitteenamme on auttaa tavarantoimittajia ja jakeluteitä tuotelanseerausten onnistumisessa. Parhaimmillaan tämä tarkoittaa merkittäviä kustannussäästöjä sekä lisämyyntiä, niin tavarantoimittajille kuin jakeluteillekin.

Uuden konseptimme avulla tutkimme ja mallinnamme tuoteryhmäkohtaisesti asiakkaillemme oikeat tavoiteltavat kuluttajakohderyhmät.

Kerromme mielellämme lisää, miten konseptimme vastaa päivittäisiin kysymyksiinne, vaikkapa oheisten osa-alueiden osalta.


Haluamme tarjota kumppanuutta, joka perustuu kuluttajaymmärrykseen ja sen hyödyntämiseen koko arvoketjussa. Haluaisitko kuulla lisää?

Tieto ei ole turhaa. Jos tietää mitä sillä tekee.

Juha Painilainen
Account Director
juha.painilainen@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5240 tai 0400 502 428