Uutiset 18.01.2022
Jaa:

Tiesitkö, että Sinulla on käytettävissäsi tutkimusperusteisia mainonnan kohdeyleisöjä?

Jos olet teettänyt meillä kuluttajatutkimusta tai hankkinut jonkin valmiin tutkimuksemme, Sinulla voi olla käsissäsi valmiita mainonnan kohdeyleisöjä, jotka odottavat vain hyödyntämistä. Käytössämme on valtakunnalliset mallinnusmenetelmät ja suorat kanavat mainonnan alustoille, joissa näille yleisöille voi kohdentaa mainontaa.

Lyhyesti sanottuna tämä on mahdollisuus, jota ei kannata jättää käyttämättä

Useimmissa kuluttajatutkimuksissa kysytään ja tutkitaan asioita, jotka erottelevat kuluttajia ja nostavat esiin tutkimuksen teettäjälle olennaisimpia asiakasryhmiä jollain tavalla. Kyse voi olla ihan vain tunnettuudesta; ketkä tuntevat yrityksemme tai tuotteemme ja ketkä eivät? Tai brändistä; ketkä arvostavat brändiämme ja ketkä eivät? Tai ketkä arvostavat kilpailijoidemme brändejä? Tai ostokiinnostuksesta; ketkä ovat kiinnostuneimpia kokeilemaan tuotteitamme tai palveluitamme? Tai käyttävät niiden tuotekategorioiden tuotteita tai palveluita, joissa olemme itsekin mukana omien tuotteidemme ja palveluidemme kanssa? Tai jos olet jo profiloinut asiakkaasi ja potentiaaliset asiakkaasi, ryhmitellyt tai segmentoinut markkinaa, millaisia kohderyhmiä muodostui? Kaikista näistä voidaan muodostaa tutkimusperusteisia mainonnan yleisöjä ja kohdentaa näille markkinointia helpommin kuin uskoisikaan. Kohdennettu markkinointi tuottaa parempia tuloksia, lisää myyntiä ja säästää kuluja.

Kysy meiltä, se ei maksa mitään

Nyt kannattaa olla liikkeellä ja kysyä omalta yhteyshenkilöltäsi tai myyntijohtajaltamme, miten voisimme auttaa sinua ottamaan nämä todennäköisesti jo olemassa olevat yleisöt hyötykäyttöön tehostamaan markkinointiasi ja parantamaan myyntiäsi.

OTA YHTEYTTÄ

Lisää aiheesta voit lukea myös:
https://www.kauppalehti.fi/kumppanisisallot/taloustutkimus/haluatko-luvan-painaa-rahaa/
https://www.kauppalehti.fi/kumppanisisallot/taloustutkimus/tavoitatko-markkinoinnilla-oikeat-kohderyhmat/

Ota yhteyttä!

Katsotaan yhdessä, miten on helpointa edetä tutkimusperusteisten mainonnan kohderyhmien käyttöönotossa