Uutiset 12.02.2020
Jaa:

Taloustutkimus onnistui hienosti tuottamaan onnistumisia asiakkailleen

Jos ei kissa omaa häntäänsä nosta niin… Suomen Markkinatutkimusliitto toteutti viime vuonna Tutkimusaikeet 2019 -kyselyn, jossa arvioitiin myös markkinatutkimuspalveluja tarjoavia yrityksiä. Pärjäsimme vertailussa loistavasti niin saamiemme arvosanojen suhteen kuin ennen kaikkea siinä, kenen kanssa asiakkaat ovat kokeneet onnistumisia. Kuten myös kvalitatiiviseen tutkimukseen erikoistunut tytäryhtiömme Inspirans.

Tämä on meille se kaikkein tärkein mittari – onnistumisten tuottaminen asiakkaidemme kanssa. Markkinatutkimus on tiedon tuottamista ja jalostamista asiakkaidemme päätöksentekoprosesseihin, jotta asiakkaamme voisivat parantaa liiketoimintaansa, tai julkisella puolella kehittää muuten toimintaansa entistä paremmaksi. Turhaa tietoa emme halua tuottaa, kaikella on oltava merkitystä. Asiakkaidemme onnistumisen kokemukset kertovat, että olemme oikealla tiellä.

Jos haluat keskustella lisää markkinatutkimuksen moninaisista mahdollisuuksista liiketoiminnan kehittämisessä ja liiketoimintaprosessien parantamisessa kaikissa eri funktioissa tuotekehityksestä myyntiin, markkinointiin, logistiikkaan ja HR:ään, ota meihin rohkeasti yhteyttä – soita, laita sähköpostia tai jätä yhteydenottopyyntö nettisivuillamme. Jutellaan sitoumuksetta ja kerromme, miten voisimme auttaa tiedolla johtamisen keinoin.

Ota yhteyttä: Juha Painilainen, Director, Sales, puh. 010 758 5240 tai Kari Roose, CMO, puh. 010 758 5361, etunimi.sukunimi@taloustutkimus.fi