Uutiset 04.12.2017
Jaa:

Taloustutkimus ja Insight360 yhteistyöhön

Taloustutkimus Oy ja Insight360 Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen tutkimustiedon jalostamisesta ja kaupallistamisesta. Sopimus on varsin laaja-alainen ja yhteistyön avulla pystytään hyödyntämään Taloustutkimus Oy:n omaa tutkimustoimintaansa varten keräämä data aikaisempaa tehokkaammin asiakkaittemme hyödyksi. Ns. yhteistutkimukset ovat tähän asti kertoneet, mikä on tuotteen tai brändin yrityskuva tai positio kilpailijoiden keskuudessa. Ne ovat myös kertoneet, mitkä ovat potentiaaliset kohderyhmät. Nyt tämän yhteistyön avulla voimme mennä pidemmälle ja kertoa Insight360:n kanssa, mistä ja miten halutut kohderyhmät tavoitetaan.

Lisäksi yhteistyö mahdollistaa alakohtaisten Taloustutkimuksen ja Insight360:n luomien geneeristen segmentointien hyödyntämisen mainonnan kohdentamiseen ja kampanjoihin asti. Lisäksi voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden toteuttaa oman räätälöidyn segmentoinnin. Segmenttejä voidaan hyödyntää muissa asiakkaan omissa tutkimuksissa sekä mainonnan kohdentamisessa.

”Insight360 Oy:n ja Taloustutkimuksen yhteistyö on merkittävä strateginen kumppanuus. Yhdistämme Taloustutkimuksen tuottaman laajan päivittyvän tutkimusdatan, asiakkaan oman datan ja online-käyttämisdatan dynaamisiksi segmenteiksi markkinoinnin ja tuote- ja palvelukehityksen tarpeisiin. Ihmisymmärrys on toimivan markkinoinnin ydin. Suurin lisäarvo tulee Ihminen360° -segmenttien kiinnittyvyydestä kuluttajiin ja käytettävyydestä niin perinteisessä kuin digitaalisessa markkinoinnissa. Kohdennetun, dataperusteisen media- ja kanavariippumattoman markkinoinnin aika on juuri nyt”, toteaa Insight360 Oy:n COO Jarmo Lipiäinen.

Tämä on ihanteellinen kumppanuus. Taloustutkimuksen ja Insight360:n toiminnassa ei ole mitään päällekkäistä, vaan palvelut täydentävät toisiaan asiakkaan eduksi. Kumppanuus tuo merkittävän laajennuksen Taloustutkimuksen tarjontaan ja vie tutkimustiedon kampanjoiden toteutukseen asti.

Jari Pajunen
toimitusjohtaja