Kauppalehti-yhteistyö 04.06.2024
Jaa:

Onko kuluttajabrändisi hereillä – muistatko huomioida maahanmuuttajataustaiset?

Maahanmuuttajataustaisten osuus väestöstä yli kaksinkertaistuu vuoteen 2040 mennessä ja kasvaa noin miljoonaan henkilöön. Oletko muistanut huomioida tämän väestöryhmän vai uinuuko kuluttajabrändisi? Viimeistään nyt kannattaa alkaa huomioida maahanmuuttajataustaiset myös markkinatutkimuksissa. Valtaosa yrityksistä jättää maahanmuuttajataustaiset huomioimatta markkinatutkimuksissa, vaikka tämä ryhmä edustaa jo nyt 10 prosenttia koko väestöstä. Tulevaisuudessa maahanmuuttajataustaisten merkitys on yhä suurempi. Kuntaliiton ja aluekehittämisen konsulttitoimiston […]