Uutiset 04.09.2017
Jaa:

Miten mediasuhteet tulee hoidettua?

Aalundin PR-barometri (public) on tutkimuskonsepti, joka mittaa toimittajien tyytyväisyyttä organisaationne yhteistyöhön mediaan päin.

Tämä tutkimuskonsepti on oiva väline järjestöjen ja julkisen hallinnon organisaatioiden viestinnästä vastaaville henkilöille saada palautetta työnsä onnistumisesta toimittajakontakteiltaan. Tutkimus antaa selkeän kuvan siitä, millä osa-alueilla median kanssa työskentelyä kannattaa kehittää.

Arvioitavina ovat organisaation proaktiivisuus toimittajiin päin, mediayhteistyö, imagoviestintä ja miten johto hoitaa mediasuhteita. Haastatteluihin on mahdollista lisätä omia kysymyksiä ja räätälöidä tutkimus omalle organisaatiolle sopivaksi. Organisaatio voi myös nimetä vertailuorganisaatioita, joihin omaa tekemistä haluaa vertailla.

Tutkimus käynnistyy syksyllä. Ilmoittautuminen viimeistään 22.9.2017!

Lue lisää PR-barometrista täältä.

 

Kysy lisää, soita tai lähetä sähköpostia.

Essi Hyyppä
digiasiantuntija
essi.hyyppa@taloustutkimus.fi
010 758 5241
 

Kari-Pekka Töyrylä
tutkimuspäällikkö
kari-pekka.toyryla@taloustutkimus.fi
010 758 5315