Uutiset 25.08.2022
Jaa:

Kuntapäättäjä - haluatko lisätä ymmärrystä ja kohdentaa toimiasi mahdollisimman tehokkaasti?

Tietoa kunnan toiminnan kannalta keskeisistä asioista on tarjolla paljon, mutta se on usein hajanaista. Miten saada oikea kokonaiskuva kunnan vetovoimasta? Ja miten kehittää kunnan viestintää siten, että se tavoittaa tehokkaimmin oikeat ihmiset ja puhuttelee heitä?

Tutkimusperusteinen kohdentaminen on ns. päivän kuuma trendi tutkimusten viemisessä käytännön toimiksi. Lyhyesti sanottuna kyse on paikkatiedon hyödyntämisestä tutkimusdatojen analysoinnissa sekä mainosyleisöjen luomisesta sen avulla. Suomi Kohderyhmiksi -palvelumme avulla voimme sekä olennaisesti lisätä ymmärrystä tutkittavasta aiheesta/ilmiöstä että tarjota suoran polun markkinointiviestinnän kohdentamiseen tutkimustiedon perusteella.

  1. Mikä on kunnan muuttopotentiaali?
  2. Matkailijoiden näkemykset?
  3. Kunnassa toimivien yritysten haasteet?
  4. Asukkaiden kokemukset?

Haluatko kuulla lisää? Lupaamme, että voimme viedä kuntatutkimuksenne uudelle tasolle eri datojen ja paikkatiedon hyödyntämisen, visuaalisen karttaliittymän ja kohderyhmätyökalujemme avulla. Sen lisäksi, että haluttujen kohderyhmien tavoittaminen ja puhutteleminen oikeilla viesteillä parantaa olennaisesti kunnan strategisten tavoitteiden saavuttamista, viestinnän ja markkinoinnin tehokas kohdentaminen säästää myös selvää rahaa.

Lue lisää kohderyhmäpalveluistamme »

OTA YHTEYTTÄ

Ota yhteyttä ja sovi tapaaminen livenä tai etänä!

Myllymäki Timo

Senior Insight Manager timo.myllymaki@taloustutkimus.fi 010 758 5441

Töyrylä Kari-Pekka

Account & Insight Director kari-pekka.toyryla@taloustutkimus.fi 010 758 5315