Kirjaston asiakaspalvelu erinomaista – Kansallisen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksen 2020 kärki selvillä!

Kirjaston asiakaspalvelu erinomaista – Kansallisen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksen 2020 kärki selvillä!

15.12.2020

Suomalaiset kuluttajat ovat arvioineet yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelua. Onnistuneen asiakaspalvelun parhaimmistoa ovat Kirjasto, Alko ja Yliopiston Apteekki aiempien vuosien tapaan.

Tutkimuksessa kuluttajat ovat saaneet arvioida muun muassa yritysten ja kunnallisten toimijoiden asiantuntemusta, odotusaikaa, asian huomiointia, palvelun joustavuutta, saadun palvelun ystävällisyyttä sekä verkkopalvelua.

Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2020 on:
1.    Kirjasto
2.    Alko
3.    Yliopiston Apteekki
4.    Prisma
5.    Musti ja Mirri

Lisätietoja Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksesta antaa Taloustutkimuksessa Insight Director Pauliina Aho, p. 010 758 5221, pauliina.aho@taloustutkimus.fi
 

Arkistoon