Kansallisen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksen 2019 kärki selvillä!

Kansallisen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksen 2019 kärki selvillä!

10.12.2019

Suomalaiset kuluttajat ovat arvioineet yritysten asiakaspalvelua. Onnistuneen asiakaspalvelun kirkkainta kärkeä edustavat Kirjasto, Alko ja Yliopiston Apteekki aiempien vuosien tapaan.

Tutkimuksessa kuluttajat ovat saaneet arvioida muun muassa yritysten ja kunnallisten toimijoiden asiantuntemusta, odotusaikaa, tilojen viihtyisyyttä, palvelun joustavuutta ja saadun palvelun ystävällisyyttä.

Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2019 on:

  1. Kirjasto
  2. Alko
  3. Yliopiston Apteekki
  4. Avainapteekit
  5. Musti ja Mirri
  6. Suomalainen kirjakauppa
  7. Terveystalo
  8. Pentik
  9. Marimekko
  10. OP-ryhmän osuuspankit


Lisätietoja Kansallinen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksesta antaa Taloustutkimuksessa
tutkimusjohtaja Pauliina Aho, p. 010 758 5221, pauliina.aho@taloustutkimus.fi
 

Arkistoon