Ensimmäistä kertaa tutkimuksessa mukana ollut Finlayson nousi ulkoisen viestinnän ykköseksi

Ensimmäistä kertaa tutkimuksessa mukana ollut Finlayson nousi ulkoisen viestinnän ykköseksi

15.09.2020

Toimittajat ovat jälleen arvioineet suurimpien suomalaisten yritysten, julkisen sektorin ja järjestöjen ulkoista viestintää. Tänä vuonna yleisarvosanalla mitattuna parhaan arvion ulkoisesta viestinnästä saa yrityskategoriassa Finlayson. 

Parhaat arviot ulkoisesta viestinnästä ovat tänä vuonna saaneet:

Etujärjestöt/järjestöt/julkiset palvelut

  1. Ilmatieteen laitos 
  2.  Punainen Risti
  3. Yleisradio 

Yritykset

  1. Finlayson 
  2. Kesko/K-ryhmä
  3. LähiTapiola

Tutkimuksessa yrityksiä/organisaatioita arvioidaan lisäksi yhdentoista eri imagotekijän perusteella. Toimittajat kertovat myös miten usein he seuraavat yritysten/organisaatioiden viestintää ja mitä yritysimagotekijöitä he pitävät tärkeimpinä oman työnsä kannalta.

Yritysviestintä 2020 -tutkimus toteutettiin helmi-huhtikuussa 2020. Tutkimuksessa oli mukana 135 yritystä/organisaatiota.

Tutkimuksen kohderyhmänä ovat painetuissa tai sähköisissä joukkoviestimissä työskentelevät toimittajat, päätoimittajat, toimitus- ja uutis- ym. päälliköt sekä toimitussihteerit valtakunnallisesti. Tutkimukseen vastasi yhteensä 195 toimittajaa, vastaajamäärät vaihtelevat toimialoittain ja yrityksittäin/organisaatioittain.

Tilaamalla käyttöönne tutkimuksen tulokset, saatte tietää tarkemmin, millaisen yleisarvosanan organisaatiosi sai, miten tuloksenne ovat muuttuneet, sekä mitkä ovat yrityksenne/organisaationne vahvuudet ja heikkoudet muihin toimialalla tutkittuihin organisatioihin verrattuna. Pyydä meiltä tarjous tai kysy lisää!

Paula Lehto
Senior Insight Manager
paula.lehto@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5275

Arkistoon