Asiakaskokemus

Kokonaisvaltainen tutkimusratkaisu asiakaskokemuksen säännölliseen mittaamiseen ja johtamiseen.
Asiakkaiden kokemukset selvitetään välittömästi palvelutapahtuman jälkeen ja
saatua palautetta voidaan haluttaessa seurata reaaliaikaisesti.


Erna Icén
erna.icen@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5292

Tuotekuvaus

Hyödyt yritykselle

  • Selkeä kokonaiskuva asiakaskokemuksesta toimipiste-/alue-/yritystasolla
  • Ymmärrys asiakaskokemusta ohjaavista tekijöistä
  • Tulokset heti käytettävissä
  • Mahdollisuus reagoida kriittiseen asiakaspalautteeseen välittömästi
  • Tarjoaa asiakkaalle yksinkertaisen kyselyn muodossa helpon tavan kertoa kokemuksistaan

Sisältö

  • Lyhyt, vastaajalle helppo kyselylomake
  • Asiakaskokemusta arvioidaan max. 10 keskeisimmässä tekijässä
  • Suositteluhalukkuus (NPS)  ja asiakkaiden vapaamuotoiset perustelut antamalleen arvosanalle
  • Taustakysymykset
  • Asiakkaan mahdollinen yhteydenottopyyntö