Asiakaskokemus
Kokonaisvaltainen tutkimusratkaisu asiakaskokemuksen säännölliseen mittaamiseen ja johtamiseen.
Asiakkaiden kokemukset selvitetään välittömästi palvelutapahtuman jälkeen ja
saatua palautetta voidaan haluttaessa seurata reaaliaikaisesti.
Erna Icén
erna.icen@taloustutkimus.fi
p. 010 758 5292
Tuotekuvaus
Hyödyt yritykselle
- Selkeä kokonaiskuva asiakaskokemuksesta toimipiste-/alue-/yritystasolla
- Ymmärrys asiakaskokemusta ohjaavista tekijöistä
- Tulokset heti käytettävissä
- Mahdollisuus reagoida kriittiseen asiakaspalautteeseen välittömästi
- Tarjoaa asiakkaalle yksinkertaisen kyselyn muodossa helpon tavan kertoa kokemuksistaan
Sisältö
- Lyhyt, vastaajalle helppo kyselylomake
- Asiakaskokemusta arvioidaan max. 10 keskeisimmässä tekijässä
- Suositteluhalukkuus (NPS) ja asiakkaiden vapaamuotoiset perustelut antamalleen arvosanalle
- Taustakysymykset
- Asiakkaan mahdollinen yhteydenottopyyntö