Uutiset
20.11.2024
Jaa:
Black Friday -25 %
Nyt kannattaa hankkia se valmis tutkimusraportti, mitä olet miettinyt pitkin vuotta! Pudotimme useiden tutkimustemme hinnoista neljänneksen kun tilaat tutkimuksen viimeistään 16.12.2024.
Kysy tarjousta Black Friday -hinnoilla Ota yhteyttä -painikkeen takaa aukeavalla tarjouspyyntölomakkeella. Tai jos otat yhteyttä suoraan yhteyshenkilöömme, niin muistathan mainita Black Friday -alennuksesta!
Alensimme seuraavien valmiiden tutkimustemme hintoja:
- BRÄNDIEN ARVOSTUS - Taloustutkimuksen vuosittain tekemä Brändien arvostus -tutkimus on paljon muutakin kuin ranking-listaus. Tutkimuksen tilaajille toimitettava tutkimusraportti antaa laajan katsauksen tutkittuihin brändeihin sekä brändien kilpailukenttään, mahdollistaa kohderyhmätarkastelun ja tiedon vertaamisen 80 tuoteryhmässä ja 683 brändin kesken.
- HYVÄNTEKEVÄISYYSTUTKIMUS - Mihin tarkoitukseen suomalaiset lahjoittavat tai harkitsevat lahjoittavansa? Mitkä hyväntekeväisyysjärjestöt ovat suosituimpia? Entä miten tavoittaa tiettyyn tarkoitukseen lahjoittavat tai jollekin järjestölle lahjoittamista harkitsevat henkilöt. Näihin kysymyksiin vastaa Hyväntekeväisyystutkimus, jossa on kartoitettu suomalaisten lahjoitushalukkuus ja hyväntekeväisyyteen liittyvät valinnat.
- VALMIIT KULUTTAJASEGMENTOINNIT - Valmiiden segmentointitutkimustemme teemoja ovat muun muassa Ruoka, Asuminen, Liikenne, Matkailu, Media ja Terveys. Kysy meiltä tarjousta, niin saat tietää, millaisia kuluttajatyyppejä olemme profiloineet kustakin aiheesta sekä mitä muuta ilmiötutkimuksemme paljastavat ihmisten käyttäytymisen taustalta valtakunnallisesti tai alueellisesti!
- SUOMI SYÖ - Ajankohtaisia faktoja sekä muuttuvia trendejä suomalaisten suhtautumisesta ruokaan, ruokailuun ja ruoan hankintaan. (Huom: tarjous ei koske Suomi Syö VISIOta)
- YRITYSVIESTINTÄ - Yritysviestintä 2024 -tutkimus kertoo, miten toimittajat kokevat tutkittujen organisaatioiden ulkoisen viestinnän sekä antaa runsaasti benchmark-tietoa muista toimialan organisaatioista.
- KUNTIEN TYÖNANTAJAKUVA - Kunnat joutuvat kilpailemaan muiden kuntien ja yritysten kanssa hyvistä työntekijöistä. Niillä kunnilla, jotka ovat asian suhteen hereillä, on paremmat lähtökohdat pärjätä kilpailussa hyvistä työntekijöistä.