50 vuotta kohderyhmien korvien välissä

50 vuotta kohderyhmien korvien välissä

06.11.2018

Matkallasi kohderyhmäsi mieleen ja sydämeen tarvitset paitsi lukuja ja diagrammeja, myös motiivien, arvojen ja emootioiden syvempää ymmärrystä.

Taloustutkimuksessa työskentelee 4 kvalitatiivisen tutkimuksen huippuosaajaa. Yhteensä runsaan 50 vuoden työkokemus laadullisesta markkinointitutkimuksesta takaa paitsi vankkumattoman menetelmäosaamisen myös useiden alojen aidon toimialaymmärryksen sekä eri tuotekategorioihin liittyvän vahvan tietämyksen.

Tuotamme asiakkaillemme syvällistä kohderyhmäymmärrystä mm. päivittäis- ja kestokulutustavaroiden hankinnasta ja erilaisten palvelukonseptien ja viestinnän kehittämisestä. Autamme asiakkaitamme brändien diagnostiikassa ja hallinnassa sekä yhteiskunnallisten ilmiöiden avaamisessa ja ymmärtämisessä. Meillä on vahva osaaminen myös b2b-puolen laadullisessa tutkimuksessa. Kuuntelemme erityyppisten yritysten vastuuhenkilöitä kuten lääkäreitä, yritysjohtajia ja muita erityisosaajia jatkuvasti.

Teemme laadullista tutkimusta sekä livenä että verkossa. Tutkimusten tilaajat voivat seurata tapahtumia joko paikan päällä tarkkailustudiossamme tai videostriimin välityksellä netissä.

Erilaisiin verkossa tapahtuviin kohtaamisiin tilaajat pääsevät omilla linkeillään. Taitavasti moderoitu, tutkimuksellinen, useamman päivän mittainen verkkoyhteisö tai reaktiivinen ja nopea chat tarjoilevat välitöntä ja sensuroimatonta palautetta yrityksistä, brändeistä, palveluista jne. Myös kohderyhmien tavat ja tottumukset tulevat näkyviksi. Tämän kaiken tilaaja saa toimitettuna omalle koneelleen kätevästi ja reaaliaikaisena.

Toteutamme Taloustutkimuksessa yli 50 kvalitatiivista tutkimushanketta vuodessa. Näissä tapahtumissa kohtaamme vuosittain toistatuhatta ihmistä ymmärtääksemme heitä ja muuttaaksemme oppimamme asiakkaidemme voitoksi.

Kohderyhmän motiivien, arvojen ja emootioiden ymmärtäminen on markkinoinnin kivijalka. Viisikymmentä vuotta kohderyhmien korvien välissä. Me emme jätä kiveäkään kääntämättä.

Sari Roth
tutkimuspäällikkö, psykologi
p. 010 758 5242
sari.roth@taloustutkimus.fi

Arkistoon