Tuotteet ja palvelut


Taloustutkimus on täyden palvelun tutkimustalo. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että meiltä löytyy tutkimusratkaisu yrityksen toimialasta, kohderyhmästä tai tutkimuksen aiheesta riippumatta kaikkiin tiedontarpeisiin. Tutkimuksemme joko räätälöidään asiakkaiden tarpeisiin tai etsitty tieto saattaa löytyä valmiista tutkimuksistamme, joissa olemme tutkineet itse jotain toimialaa tai ilmiötä.

Palvelemme asiakkaidemme erilaisia tarpeita kolmen osaamiskeskuksen voimin:

Digital Research & Innovation

DRI tarjoaa uusia tutkimusratkaisuja voimakkaasti kehittyvän digitaalisen markkinoinnin tarpeisiin. Tutkimme kaikkia aiheita digimarkkinointiin ja siihen kytkeytyvään kuluttamiseen ja kaupankäyntiin liittyen -  monikanavakampanjoiden onnistumista, some-keskusteluja ja -yleisöjä, netti- ja mobiilipalveluiden käyttöä ja käyttäjiä, verkkomedioita ja -brändejä, verkko-ostamista ja ostoprosesseja jne. Samalla teemme omana tuotantonamme merkittävää ilmiötutkimusta verkon ja mobiilikäytön kehittymisestä Suomessa. Tuotteemme ja palvelumme löydät Digitaalinen markkinointi ja media -osiosta (vasen valikko).

Toinen tehtävämme on innovoida ja kehittää digitaalista markkinatutkimusta suomalaisena uranuurtajana. Oli kyse sitten internetpaneeleista, tutkimusyhteisöistä, netti- tai mobiilikyselyistä tai digitaalisen markkinoinnin tekemisen ja onnistumisen analytiikasta.

Global Market Research

GMR tarjoaa sinulle ja organisaatiollesi erittäin kokeneen ja asiantuntevan erikoisosaajatiimin kansainvälisten tutkimusten suunnitteluun ja toteuttamiseen. Palvelumme perustuu ensiluokkaiseen projektinhallintaosaamiseen, viimeisimpiin tutkimuskonsepteihin ja erittäin laadukkaaseen, maailmanlaajuiseen yhteistyökumppaniverkostoon. Taloustutkimus on jo vuosikymmenien ajan ollut suomalainen edelläkävijä kansainvälisten tutkimusten toteuttajana. Riippumattomana ja luotettavana toimijana talomme on ollut aina tärkeä kumppani kansainvälisille tutkimustoimistoille. Tämän yhteistyön kautta olemme oppineet tuntemaan tarkasti kansainvälisten toimijoiden edellytykset toimia kumppaninamme Suomesta käsin toteutettavissa tutkimuksissa – oli kyseessä isomman luokan kvantitatiivinen tai pienemmän vastaajamäärän kvalitatiivinen tutkimus.

Domestic Market Research

DMR on suurin liiketoimintayksikkömme ja se keskittyy palvelemaan asiakasorganisaatioitamme kaikissa niissä tiedontarpeissa, jotka koskevat suomalaisia markkinoita, kuluttajia, yrityksiä tai yhteiskuntaa. Suomalaiset asiakkaamme ovat toimintamme kivijalka ja perusta, ja teemme kaikkemme tarjotaksemme erinomaisen toimiala- ja tutkimusosaamisen kaikille asiakkaillemme luotettavalla ja tehokkaalla tavalla. Onnistuaksemme tässä menetelmävalikoimassamme ovat kaikki tiedonkeruuratkaisut: puhelinhaastattelut, internetkyselyt, face2face, kirjekyselyt, kvalitatiivinen tutkimus (off- ja online), etnografinen tutkimus jne. Samoin menetelmäpuolella olemme erittäin monipuolisia perusjakaumista monimuuttuja-analyyseihin ja erilaisiin kvalitatiivisiin menetelmiin.

Miten käytät sivujamme 

Vasemman puolen pystyvalikossa tutkimuspalvelumme ja -tuotteemme on jaoteltu aihepiireittäin. Kunkin aiheen alta löytyy siihen aiheeseen liittyvät tutkimukset, joko räätälöidyt tutkimuspalvelut tai valmiit tutkimukset. Jos et löydä etsimääsi, niin voit ottaa meihin yhteyttä ja kysyä lisää – yhteyttä voit ottaa keneen tahansa meistä joko yhteydenottolomakkeella (tuotesivut tai yhteystiedot -osioissa) tai soittamalla meille puh. 010 758 511 (info).

Tutustu palveluihimme ja ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää!