Nettosuositteluindeksi NSI

Taloustutkimus on tutkinut 375 yrityksen asiakasuskollisuutta ja -tyytyväisyyttä mittaamalla näiden Nettosuositteluindeksin, NSI:n. Taloustutkimuksen asettamien raja-arvojen mukaan vain 8 % tutkituista 290:stä palvelualan yrityksestä saa erinomaisen Nettosuositteluindeksin arvon. Nettosuositteluindeksi lasketaan yritystä aktiivisesti suosittelevien ja siihen kriittisesti suhtautuvien asiakkaiden osuuksista. Suosittelija-asiakkaat ovat muita selvästi uskollisempia ja välittävät myönteisiä kokemuksia muille edistäen liiketoiminnan kasvua. Taloustutkimus on Nettosuositteluindeksi-tutkimuksen uranuurtaja Suomessa. Olemme tutkineet konseptilla satoja yrityksiä ja toteuttaneet Nettosuositteluindeksitutkimuksia kymmenissä eri maissa.

Ota yhteyttä, niin NSI-asiantuntijamme tulee kertomaan konseptista lisää! Lisätietoa Nettosuositteluindeksistä saat tutkimusjohtaja Pasi Huoviselta,
puh. 010 758 5293, pasi.huovinen@taloustutkimus.fi.

 

8%

:lla palvelualan yrityksistä on erinomainen asiakasuskollisuus