Mielipidekyselyt

"Saatteko tarpeeksi kosketusta?” ”Oletteko tehnyt tai teettänyt pimeää työtä?” ”Oletteko joskus ajanut autoa alkoholin vaikutuksen alaisena?” Nämä ovat esimerkkejä arkaluonteisista tutkimuskysymyksistä, joihin Taloustutkimus on viime aikoina hankkinut tilastollisesti edustavan vastauksen asiakkaalleen. Taloustutkimuksen hyvä maine ja tunnettuus auttavat siinä, että voimme selvittää mielipiteitä tavallista hankalammistakin aiheista.

Ihmiset miettivät yhä tarkemmin, minkä tahojen tutkimuksiin he investoivat arvokasta aikaansa. Tällaisissa tilanteissa suositaan vahvoja, tunnettuja tutkimusyrityksiä, joiden tekemillä tutkimuksilla on luotettava maine. Taloustutkimus on alan selvitysten mukaan se nimi, joka ihmisille tulee ensimmäisenä mieleen kysyttäessä, mitä markkina- ja mielipidetutkimusyrityksiä henkilö tuntee. Taloustutkimuksen tunnettu brändi auttaa haastateltavaksi tavoiteltavaa ihmistä tekemään myönteisen päätöksen nopeasti, ja siksi pystymme tarjoamaan asiakkaillemme luotettavia vastauksia mitä erilaisimpiin kysymyksiin. Mitä sinä haluaisit tietää?

Lisätietoa mielipidekyselyistä saat tutkimuspäällikkö Juho Rahkoselta,
puh. 010 758 5227, juho.rahkonen@taloustutkimus.fi.

 

27%

suomalaisista on ostanut jotakin pimeästi kahden vuoden sisällä