Uutiskirje toukokuu 2015

020202 paras puhelinpalvelu
Tuoreimman Puhelinpalvelut-tutkimuksen mukaan vuoden 2015 paras puhelinpalvelu on 02 02 02. Suomalaiset kuluttajat valitsivat 02 02 02 parhaaksi yhteensä 63 eri palvelunumeron joukosta. Lue lisää...

Stockmann menetti kärkisijansa – Sello pääkaupunkiseudun ykkönen
Pääkaupunkiseudun kauppakeskukset on jälleen laitettu paremmuusjärjestykseen. Vuosi oli historiallinen, sillä koko 2000-luvun kärjessä ollut Helsingin keskustan Stockmann sai antaa tilaa Kauppakeskus Sellolle, jonka vahvuuksina ovat erityisesti myymälävalikoima ja päivittäistavaroiden tarjonta. Lue lisää...

Tarjoa asiakkaillesi palautekanava, joka palkitsee
Asiakkaan antama palaute on yritykselle ensiarvoisen tärkeää liiketoiminnan kehittämisen kannalta. Joten eikö asiakkaita tulisi palkita antamastaan palautteesta? Messumasiina on täysin poikkeuksellinen asiakaspalautteen keräämiseen suunniteltu laite, sillä se sisältää myös välittömän arvontatoiminnon asiakaspalautteen antamisen jälkeen. Arvontapalkkio tekee osallistumisesta hauskaa ja kehittää myönteisellä tavalla brändimielikuvaa. Lue lisää...