Uutiskirje syyskuu 2016

 

Mainostajalla ei koskaan aikaisemmin ole ollut näin kivaa kuin nyt
Mainostajalla ei koskaan aikaisemmin ole ollut näin kivaa! Oman, ansaitun ja lainatun median avulla brändin on mahdollista olla vuorovaikutuksessa kohderyhmänsä kanssa 24/7. Mahdollisuuksia on enemmän kuin mistä mainostajat ja markkinointipäättäjät kymmenen vuotta sitten osasivat edes unelmoida. Lue lisää>>

Millainen on sinun työmoraalisi?
Työmoraali on käsitteenä jokaiselle tuttu, mutta se, miten se näkyy jokapäiväisessä työnteossamme, on monimutkaisempi asia. Työmoraalia voidaankin kartoittaa omasta henkilökohtaisesta, tiimin tai koko organisaation näkökulmasta. Lue lisää>>

Miten mediasuhteesi tulee hoidettua?
Aalund PR Barometri -tutkimuskonsepti mittaa toimittajien tyytyväisyyttä organisaationne viestintään ja yhteistyöhön mediaan päin. Tämä tutkimuskonsepti on oiva väline organisaation viestinnästä vastaaville henkilöille saada palautetta työnsä onnistumisesta toimittajakontakteiltaan. Tutkimus antaa selkeän kuvan siitä, millä osa-alueilla median kanssa työskentelyä kannattaa kehittää. Lue lisää>>

Suomalaiset pitävät itseään rehellisinä ja huumorintajuisina
Kun suomalaisilta kysytään, mitkä ominaisuudet kuvaavat parhaiten heitä itseään, kärkeen nousevat rehellisyys ja huumorintajuisuus. Muita suosituimpia ominaisuuksia ovat hyväkäytöksinen ja harkitseva. Lue  lisää>>

Miten toimittajat arvioivat yrityksesi viestintää?
Media seuraa yrityksesi kotisivuja ja etsii tietoa myös muualta internetistä, mutta toimittajat käyttävät työssään myös Facebookia, Twitteriä ja Youtubea. Näissä kannattaa siis olla mukana. Toimittajat arvostavat viestinnän luotettavuutta, avoimuutta ja nopeutta, eikä haitaksi ole, jos viestintä on lisäksi ymmärrettävää. Miten yrityksesi on onnistunut näissä tekijöissä? Vastauksen saat Taloustutkimuksen Yritysviestintätutkimuksesta. Lue lisää>>