Uutiskirje marraskuu 2015

Crowdsourcing – kehitä yhdessä asiakkaan kanssa
Taloustutkimus pilotoi parhaillaan omaa sovellustaan Crowdsourcingista. Sopeutamme joukkoistamisajatuksen Suomeen sopivaksi. Crowsourcingin idea on kytkeä oikeat asiakkaat ja heidän luovuutensa ja innokkuutensa osaksi asiakkaan omaa tuote- tai konseptikehitystä. Sitoutuneilta, realiteeteista tietämättömiltä kuluttajilta voi syntyä todellisia helmiä, joita ammattilaisvoimin ei tulisi ajatelleeksi. Lue lisää >>

Muodin verkkokauppojen kirjo laajenee
Tunnetuimpien verkkobrändien joukossa muodin verkkokaupat kasvattavat osuuttaan. Viime vuonna spontaanisti 200 tunnetuimman verkkobrändin joukkoon mahtui muodin verkkokaupoista mm. Boozt.com, H&M, Nelly ja Zalando. Tänä vuonna listalle nousee myös ASOS, Cellbes, Cubus, Esprit, Halens ja KappAhl. Muodin verkkokaupat eivät kuitenkaan yllä kärkeen verkkobrändien arvostuksessa. Lue lisää >>

Närästys entistä yleisempää
Entistä useammalla 15-79-vuotiaalla suomalaisella on närästystä tai liikahappoisuusvaivoja. Sen sijaan oireita esiintyy aiempaa harvemmin, mutta aiempaa voimakkaampina. Lue lisää >>

Miten toimittajasuhteet tuli hoidettua?
– viestintäjohtajan vuoden 2016 tärkein raportti.
Aalundin PR-barometri käynnistyy taas,
varmista että yrityksesi on mukana! Lue lisää >>