Mediasuhteiden hoitaminen – Aalundin PR-barometri 2017

 

Kiinnostaako tietää, miten olette onnistuneet mediasuhteiden hoitamisessa? Aalundin PR Barometer ®, business 2017 käynnistyy toukokuussa, joten nyt on oikea aika ilmoittautua mukaan!

Tämä tutkimuskonsepti on oiva väline yritysten viestinnästä vastaaville henkilöille saada palautetta työnsä onnistumisesta toimittajakontakteiltaan. Tutkimus antaa selkeän kuvan siitä, millä osa-alueilla median kanssa työskentelyä kannattaa kehittää.

Tutkimuksessa selvitetään toimittajien mielipiteitä yritysten mediasuhteiden hoitamisesta ja imagoviestinnästä. Lisäksi selvitetään, kuinka hyvin johto hoitaa mediasuhteita. Yritys voi toimittaa oman toimittajalistan, joilta erityisesti haluaa palautetta ja nimetä vertailuryhmän, joihin omaa toimintaansa haluaa vertailla. PR-barometri tehdään kaikissa Pohjoismaissa, joten haastateltavat ja kilpailijat voi valita tältä alueelta.

Tutkimukseen ilmoittautuminen huhtikuun loppuun mennessä!

Kysy lisätietoja tutkimuksesta vastaavilta henkilöiltä:

Essi Hyyppä, p. 050 463 8941
Kari-Pekka Töyrylä, p. 040 551 9223

Sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@taloustutkimus.fi

Lisätietoa täältä>>