Uutiskirje maaliskuu 2017

 

Yritysten ja brändien seuraaminen somessa
Ajankohtaisuus, puhuttelevuus, ajatusten herättäminen ja hauskuus ovat kuluttajien hyvään verkkosisältöön yleisesti liittämiä ominaisuuksia. Samat ominaisuudet liitettiin myös hyvään yrityksen verkkosisältöön. Lue lisää>>

Kuinka hyvin matkanjärjestäjiä tunnetaan?
Taloustutkimus tekee säännöllisesti eri toimialojen yritysten tunnettuusmittauksia. Viikolla 8 selvitettiin matkanjärjestäjien tunnettuutta. Tutkimuksessa selvitettiin alan yritysten spontaani tunnettuus (top-of-mind erikseen) ja autettu tunnettuus. Lue lisää>>

SHARE-ERIC kerää tietoa ikääntymisestä, terveydestä ja eläköitymisestä
SHARE-ERIC eli Survey of Health, Ageing and Retirement in Europe on yli 50-vuotiaille eurooppalaisille ja heidän puolisoilleen tehtävä haastattelututkimus, jossa kerätään tietoa ikääntymisestä, terveydestä ja eläköitymisestä. Kyseessä on tämän hetken laajin ikääntymistä koskeva tieteellinen kyselytutkimus Euroopassa ja mukana on yhteensä 28 maata. Tutkimusta tehdään muun muassa siksi, että väestö vanhenee Euroopassa nopeasti ja työikäistä väestöä on yhä vähemmän eläköityvään väestöön verrattuna. Tavoitteena on tuottaa kattavasti avointa ja maittain vertailtavissa olevaa tutkimusdataa tutkijoiden ja päätöksentekijöiden käyttöön eri Euroopan maista. Lue lisää>>

Mediasuhteiden hoitaminen – Aalundin PR-barometri 2017
Kiinnostaako tietää, miten olette onnistuneet mediasuhteiden hoitamisessa? Aalundin PR Barometer ®, business 2017 käynnistyy toukokuussa, joten nyt on oikea aika ilmoittautua mukaan! Lue lisää>>