Uutiskirje maaliskuu 2016

Viestintäosaston tärkein tutkimus – Aalund PR Barometri Business
Miten yrityksenne yhteistyö median kanssa sujuu? Aalundin PR Barometri Business 2016 käynnistyy toukokuussa. Tämän tutkimuskonseptin kautta saat toimittajakontaktiesi tekemän kattavan arvion mediayhteistyönne sujuvuudesta. Lue lisää>>

Suomalaisten kriisitietoisuus on huipussaan
Kolme neljästä kannattaa valtion menojen leikkaamista, kehitysyhteistyön määrärahoja vähentäisi enää joka viides. Lue lisää>>

Kodin ulkopuolella valmistettiin 868 miljoonaa ateriaa vuonna 2015
Kahviloiden, ravintoloiden, henkilöstöravintoloiden ja julkisten keittiöiden valmistamien aterioiden määrä oli 868 miljoonaa vuonna 2015. Kodin ulkopuolella valmistettujen aterioiden määrä on laskenut 4 % verrattuna vuoteen 2013. Suurin osa aterioista valmistetaan edelleen yksityisellä sektorilla. Yksityisellä sektorilla valmistettiin 507 milj. ateriaa. Lue lisää>>