Uutiskirje kesäkuu 2016

Seuraa meitä somessa!
Olemme kevään aikana avanneet omat kanavat LinkedInin lisäksi myös Facebookissa ja Twitterissä. Tervetuloa tykkäämään ja seuraamaan meitä – pyrimme tuottamaan asiakkaillemme ja tutkimusvastaajillemme mielenkiintoista ja ajankohtaista sisältöä, sekä tarjoamaan jatkossa myös etuja ja tarjouksia. Lue lisää >>

Jumbo ja Sello suositelluimmat kauppakeskukset pääkaupunkiseudulla
Pääkaupunkiseudun kauppakeskukset -tutkimus on uudistunut. Alueen kauppakeskuksille laskettiin ensimmäistä kertaa myös nettosuositteluindeksit (NPS). Erinomaiseen tulokseen suosittelussa yltävät ainoastaan Jumbo ja Sello. Lue lisää >>

Monivitamiinien käyttö on vahvasti polarisoitunutta
Suomalaisista aktiivisimpia monivitamiinien käyttäjiä ovat 64–79-vuotiaat. Samassa ikäryhmässä on myös eniten niitä, jotka eivät käytä lainkaan monivitamiineja. Markkinoijien haasteeksi jääkin, miten tavoittaa ikäryhmästä ne, jotka suhtautuvat kielteisesti monivitamiinien käyttöön. Potentiaalia ryhmässä on, sillä lähes kaikki käyttäjät ovat päivittäisiä käyttäjiä ja iäkkäämmillä ihmisillä on useiden tutkimusten mukaan enemmän puutostiloja kuin muilla. Lue lisää >>

Miten digitalisaatio näkyy media- ja verkkokäyttäytymisessä
Kysyimme toukokuussa 15–79-vuotiailta suomalaisilta, miten heidän media- ja verkkokäyttönsä on muuttunut viimeisen parin vuoden aikana. Miten muuttuva teknologia on muokannut media- ja verkkokäyttäytymistä? Lue lisää >>

Miten hankkeesi tavoitteet toteutuivat? Kysy!
Kehititte hankkeen, saitte siihen rahoituksen, ehkäpä raha tuli jopa EU:lta, toteutitte sen, mutta mitä hankkeesta jäi loppupeleissä käteen? Uusia innovaatioita, uusia työpaikkoja, tuottoja, tappioita. Tiedättekö, miten hanke siihen osallistuneiden mielestä onnistui? Mikä tavoite toteutui? Mikä ei toteutunut? Mitkä ylipäänsä olivat tavoitteita osallistujien mielestä? Mitä kannattaa jatkossakin tehdä? Mitä tulee jatkossa välttää? Mille hankkeille on tarvetta jatkossa? Lue lisää >>