Miten yrityksesi on onnistunut viestinnässä?

 

Mitä luotettavimmin, avoimemmin ja nopeammin pystyt kertomaan yrityksesi asioista toimittajille, sitä varmemmin saat viestisi perille. Media seuraa yrityksesi kotisivuja, mutta toimittajat käyttävät työssään myös Facebookia, Twitteriä ja Youtubea. Näin toimittajat vastasivat viime vuonna, miten on tänä vuonna? Tämän vuoden tulokset valmistuvat toukokuussa.

Yritysviestintä antaa joukkoviestimissä toimivien toimittajien palautetta yrityksesi ulkoisen viestinnän seuraamistiheydestä. Saat arvion yrityksesi viestinnän onnistumisesta kokonaisuutena ja useiden eri mitattavien tekijöiden suhteen. Seurannan avulla voit arvioida yrityksessä tehdyn viestinnän vaikutusta ja asemoida oman tilanteenne verrattuna kilpailijoihin.

Tulokset saat käyttöösi nopeasti helppokäyttöisessä raportointiportaalissa. Kirjaudut vain yrityksesi tunnuksilla ja olet sisällä tulosten maailmassa. Olemme rakentaneet päätulokset valmiiksi, ja nämä katsomalla saat yleiskuvan omasta ja kilpailijoidesi tämän hetkisestä tilanteesta sekä muutoksista aiemmilta vuosilta. Kun tarvitset lisää syvempää tietoa itseäsi kiinnostavista asioista, voit muutamalla rajauksella tehdä omia analyysejä. Jos portaalin käyttö arveluttaa, toimitamme tulosgraafit valmiiksi ppt-raporttina.

Katso vuonna 2017 tutkittavat yritykset täältä>>

Paula Lehto
tutkimuspäällikkö
p. 010 758 5275
paula.lehto@taloustutkimus.fi