Mediasuhteiden hoitaminen – Aalundin PR-barometri 2017

 

Aalundin PR Barometer® on Pohjois-Euroopan laajin viestinnän kyselytutkimus, joka mittaa toimittajien näkemyksiä organisaatioiden ja yritysten mediasuhteiden hoitamisesta sekä yleisestä mediaprofiilista. Tutkimuksessa haastatellaan valtakunnallisissa, alueellisissa ja paikallisissa medioissa työskenteleviä toimittajia.

Tutkimuslomake on valmiiksi suunniteltu ja siihen voi lisätä oman toiminnan kannalta tärkeitä kysymyksiä. Yritys voi myös toimittaa oman toimittajalistan, joilta erityisesti haluaa palautetta ja nimetä vertailuryhmän, joihin omaa toimintaansa haluaa vertailla. PR-barometri tehdään kaikissa Pohjoismaissa, joten haastateltavat ja kilpailijat voi valita tältä alueelta.

Tämä tutkimuskonsepti on oiva väline organisaatioiden viestinnästä vastaaville henkilöille saada palautetta työnsä onnistumisesta toimittajakontakteiltaan. Tutkimus antaa selkeän kuvan siitä, millä osa-alueilla median kanssa työskentelyä kannattaa kehittää.

Tutkimus tehdään kaksi kertaa vuodessa:

PR-barometri, business (keväällä): Ilmoittautuminen mukaan 21.4.2017 mennessä.
PR-barometri, public (syksyllä): ”Early bird” -tilausetuna -10 %, vahvistus viimeistään 14.7.2017.

Kysy lisätietoja tutkimuksesta vastaavilta henkilöiltä:

Essi Hyyppä, p. 050 463 8941
Kari-Pekka Töyrylä, p. 040 551 9223

Sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@taloustutkimus.fi

Lisätietoa täältä>>