Uutiskirje 6/2014

 

 

Tutkittua tietoa

Helsingin keskustan suosituimmat ravintolat

Ravintolassa ateriointi on lisääntynyt pääkaupunkiseudulla vuosi vuodelta. Helsingin tunnetuimmat ruoka- ja seurusteluravintolat ovat Kappeli ja Cantina West, ja niissä myös käydään eniten. Erityisesti Kappeli saa hyvää palautetta maineestaan ja tilojen ilmapiiristä/viihtyisyydestä. Lue lisää...

Mitä vahvuuksia koulun tulisi vahvistaa lapsissa

Suomalaisten mielestä koulun pitäisi vahvistaa lapsissa oikeudenmukaisuutta, kunnioitusta ja rehellisyyttä Lue lisää...

Selkeyttä sisältötekemiseen kohderyhmätiedon avulla

Monissa organisaatiossa pohditaan, millaisia verkkosisältöjä asiakkaat eniten arvostaisivat, verkon kanavapaljouskin aiheuttaa harmaita hiuksia. Millainen sisältö toimii kohderyhmässä? Pitääkö jokaisen nousevan kanavan kelkkaan lähteä?

Sisältömarkkinointi 2014 -raportti tuo selkeyttä tavoitteellisessa sisällöntuotannossa vastaan tuleviin valintoihin ja auttaa sisältöstrategian suunnittelussa. Lue lisää...
 

Näkökulmia

Uusimmat blogikirjoitukset

Asiakaspalaute ja asiakastyytyväisyys

Helsingin Sanomien mielipidesivuilla oli 22.8. kirjoitus laitteesta, joilla voidaan antaa asiakaspalautetta yhden napin painalluksella valitsemalla oikea hymiö. Kirjoittajalla oli huoli siitä, joutuuko laite lasten leikkikaluksi. 2.9. Helsingin sosiaali- ja terveysviraston lähipalvelujen koordinaattori Pirkko Excell vastasi kirjoitukseen. Vastauksessaan Pirkko Excell kertoi sosiaali- ja terveysviraston saaneen kyseisen palvelun kautta jo 80 000 palautetta kuluvan vuoden aikana ja palautteen mukaan 90 % vastanneista on ollut tyytyväisiä saamaansa palveluun. Lue lisää...

Ostin sen netistä. Ai, niin mäkin.

Teen juuri kohderyhmätutkimusta uuden perustettavan verkkokaupan konseptoinnin pohjaksi eräälle meidän kaikkien tuntemalle, toimialansa johtavalle suomalaiselle yritykselle. Kuten asiaan kuuluu, tutkimuksen tarkoituksena ei ole ainoastaan pohtia mitä ominaisuuksia tai toiminnallisuuksia verkkokaupassa tulisi olla, vaan ennen kaikkea ymmärtää asiakasta. Lue lisää...