Uutiskirje 6/2011

Uutiskirje 6/2011

Ratkaisut

Nyt voit seurata asiakkaidesi tyytyväisyyttä jatkuvasti

Yrityksen tärkeimpiä menestystekijöitä ovat tyytyväiset asiakkaat, siksi on tärkeää vastata asiakkaiden odotuksiin jokaisella kohtaamiskerralla.  Nyt asiakkaiden tyytyväisyyttä on mahdollista myös seurata jatkuvasti. HappyOrNot Oy on kehittänyt markkinoiden helppokäyttöisimmän ja toimivimman palvelun asiakastyytyväisyyden jatkuvaan seurantaan.  Lue lisää...

Mystery shopping herättää kiinnostusta

Mystery shopping -tutkimusmenetelmä herättää julkisuudessa runsaasti kiinnostusta. Mystiikkaa ei tässä tutkimustoiminnassa kuitenkaan ole, vaan koulutettu testiasiakas tekee aivan tavallista tutkimustyötä: hän tarkkailee yrityksen asiakaslupauksen toteutumista loppuasiakkaalle läpi myynti- ja palveluprosessin. Lue lisää...


Tutkittua tietoa

Brändien arvostus Suomessa 2011

Suuri bränditutkimus 2011 on valmistumassa. Taloustutkimus ja Markkinointi & Mainonta -lehti toteuttivat perinteisen Brändien arvostus Suomessa -tutkimuksen jo 15. kerran. Tutkimus selvittää, miten suomalaiset arvostavat eri brändejä, tuotemerkkejä ja yrityksiä. Tutkimuksessa selvitetään vuosittain yli tuhannen brändin tunnettuus, arvostus, käyttö ja mainonnan muistaminen. Lue lisää...


Uusin blogikirjoitus

Putoammeko tutkimusteknologian kehityksestä?

Lomalla tulee kuunneltua radiota. Korvaani tarttui YLE uutislähetyksen uutinen siitä, miten lupaavat kasvuyritykset päätyvät entistä useammin ulkomaalaisomistukseen. Esimerkiksi oli otettu Digium.  Digiumin johtaja Matti Heikkonen kertoi, miten kansainvälistymisen edellyttämät investoinnit johtivat yrityksen myyntiin norjalaiselle QuestBackille. Lue lisää...