Uutiskirje 5/2012

Ratkaisut

Valuegraphics tarjoaa kartan ja kompassin asiakkaidesi arvomaailmaan

Kalle Kuluttaja suunnittelee uuden auton ostoa. Sen pitäisi olla riittävän tilava perhekäyttöön, ja se saisi maksaa 25 000­–30 000 euroa; siis ylemmän keskikokoluokan perheauto. Autokaupan ammattilaiset puhuvat d-segmentistä, ja siinähän Kalle Kuluttajalla riittää valinnanvaraa: tarjolla on esimerkiksi Ford Mondeo, Opel Insignia, Toyota Avensis, Mazda 6, Peugeot 508, Hyundai i40, Citroen C5, Skoda Superb ja Volkswagen Passat, jos vain muutama yleisin malli mainitaan. Kaikki edellä mainitut autot ovat suunnilleen samanhintaisia ja samankokoisia, ja teknisestikin ne ovat käytännössä yhtä päteviä. Mikä sitten erottaa ne toisistaan? Lue lisää...

Tutkittua tietoa

ICT-Feedback –yrityskuvatutkimus selvittää alan yrityskuvat ja kilpailutilanteen viidessä tuote- ja palveluryhmässä

Hyvä yrityskuva tukee uusasiakashankintaa sekä auttaa lisäämään nykyisten asiakkaiden tyytyväisyyttä ja uskollisuutta. Tämän lisäksi hyvä yrityskuva toimii myös suojakilpenä monia ulkoisia uhkia ja epäonnistumisia vastaan. Markkinoilla toimii useita tasavahvojen yrityksiä. Yrityskuva ratkaisee usein sen, kuka valitaan toimittajaksi, keneltä ostetaan. Yrityskuva on voimakkaasti sidoksissa tuotteiden ja palveluiden korkealaatuisuuteen ja palvelun ammattimaisuuteen. Lue lisää...

Mielenkiintoisia käynnissä olevia projekteja

Taloustutkimuksen tutkimusosaaminen vahvasti mukana EU:n uraauurtavassa selvityksessä

Paraikaa on meneillään EU:n laajuinen naisten hyvinvointia ja turvallisuutta koskeva tutkimus, joka keskittyy naisiin kohdistuvaan väkivaltaan: kokemuksiin väkivallasta, väkivallan luonteeseen ja sen seurauksiin. Lue lisää...