Uutiskirje 5/2011

Uutiskirje 5/2011

Ajankohtaista

WIN / Gallup International verkostoon 19 uutta jäsentä
Taloustutkimus kutsuttiin WIN/Gallup -verkoston jäseneksi vuonna 2010. Moskovassa toukokuun 2011 alussa pidetyssä vuosikokouksessa verkostoon liittyi 19 uutta jäsentä. WIN/Gallup International verkostoon kuuluu maailmanlaajuisesti 66 jäsentä. Viime vuonna jäsenten yhteenlaskettu liikevaihto oli 600 miljoonaa dollaria. Liikevaihdosta 30 miljoonaa muodostui erilaisista kansainvälisistä projekteista.
Lue lisää...

Tutkittua tietoa

Amerikkalaiset automerkit herättävät tunteita
Chevrolet, Chrysler ja Dodge jakavat suomalaisia kuluttajia selvästi enemmän kuin eurooppalaiset ja aasialaiset merkit. Tämä käy ilmi Taloustutkimuksen tekemästä laajasta mielipidetutkimuksesta, jossa verrattiin vastaajien suosikkiautomerkkiä heidän arvomaailmaansa. Arvoluokat muodostettiin Valuegraphics-analyysin pohjalta.
Lue lisää...

Uusi blogikirjoitus

Mitä on konsultatiivinen markkinatutkimus?

Markkinatutkimus on mielenkiintoinen bisnes. Etsimme vastauksia asiakkaidemme kysymyksiin ja pyrimme auttamaan heitä tekemään parempia valintoja ja liiketoimintapäätöksiä. Useimmiten pyrimme tuottamaan informaatiota, joka jotenkin parantaisi asiakkaamme bisnestä. Mutta pitääkö meidän olla samalla konsultteja?
Lue lisää...

Avoimia työpaikkoja

Tutkimuspäällikkö/-johtaja Helsinkiin

Etsimme median ja markkinoinnin prosesseja ymmärtävää tutkimuspäällikköä/-johtajaa Helsingin toimistoomme. Jos uskot olevasi hyvä markkinatutkija, ymmärrät mediamaailmaa ja pystyt sekä myymään ideasi asiakkaille että konsultoimaan tutkimustuloksista, voit olla etsimämme henkilö.
Lue lisää…

Markkinatutkija Helsinkiin

Etsimme verkkomediatutkijaa Helsingin toimistoomme. Jos uskot olevasi erittäin hyvä markkinatutkija/-na, ymmärrät digitaalista maailmaa, pidät asiakastyöskentelystä ja palvelumyynnistä, ja omaat aimo annoksen luovuutta, voit olla etsimämme henkilö.
Lue lisää…